DJ-timoty Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 se her!! rått.. til salgs på http://www.mobile.de http://217.215.6.18/supra/ ¨ Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 FY FAEN SÅ RÅTT!!! hadde jeg enda hatt 632.000 pluss import :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 DAAMN!!:dude: noen som er med å rane en bank?:aug: :D Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 JEG! Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 håper det er med en frontlykt til heller så er det et dårligt kjøp. men ellers så er det vel sikkert en ok bil virker det som. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Originally posted by rfPolo DAAMN!!:dude: noen som er med å rane en bank?:aug: :D øyh! når posta du dette? før eller etter nokas ranet? :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 For all del, men det finnes ufattelig mange fetere Supraer, spør du meg :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Originally posted by funkes For all del, men det finnes ufattelig mange fetere Supraer, spør du meg :) Det vil jeg faan meg ha bildebevis paa! Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Originally posted by Ostby Det vil jeg faan meg ha bildebevis paa! :D Men den første der er utrolig rå den også ja! Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Originally posted by Ostby Det vil jeg faan meg ha bildebevis paa! For å gjøre det enkelt, klikk her, så finner du sidevis. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Personlig så syns jeg ikke Abflug supraen er så fin at det gjør noe jeg ass...blir litt mye....samme med Veilside supraen.Overkill.Men det er min personlige mening da. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Med alle de pengene en Supra koster og det folk koster på de ville jeg heller kjøpt en billigere bil og gjort noe større ut av den kiddie Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Originally posted by DeeLuxe Personlig så syns jeg ikke Abflug supraen er så fin at det gjør noe jeg ass...blir litt mye....samme med Veilside supraen.Overkill.Men det er min personlige mening da. Er litt eig med det du sier der. Men den øverst var konge:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Pheit!!:D Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Originally posted by integrale 16v håper det er med en frontlykt til heller så er det et dårligt kjøp. men ellers så er det vel sikkert en ok bil virker det som. lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg