Volvo-Lars Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Synes Supra er en RÅ bil,men den lilla der er det stikk motsatte. Farge passer ikke til bilen å lambo dører er definitift best på lambo biler!! Just my 2 cents;) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Ikke helt min kopp med te det der.. Men for all del! :) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by integrale 16v håper det er med en frontlykt til heller så er det et dårligt kjøp. men ellers så er det vel sikkert en ok bil virker det som. imstupid lol lol :roll: :roll: :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninjamannen Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Ab Flug Supraer er vel noe av det jævligste som finnes. Og den lilla? Blæhhhh. Siter /Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraMkIV Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Ab Flug Supraer er vel noe av det jævligste som finnes. Og den lilla? Blæhhhh. hapyhappy Du får la folk ha sin egen smak Ninja, så får vi entusiaster ha våre perler i fred... :peace: ToRe - som snart kjøper seg MkIV! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 hapyhappy Du får la folk ha sin egen smak Ninja, så får vi entusiaster ha våre perler i fred... :peace: ToRe - som snart kjøper seg MkIV! Fet avatar.. Synd du er litt seint ute.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraMkIV Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Fet avatar.. Synd du er litt seint ute.. Jaja, sorry, men bruker mer tid på bil enn data... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SUPRA_RACING Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Den supran er fet da!!!! Digger lambo dører på supra! yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Den kuleste supraen jeg har sett er en helt svart UTEN vinge osv...så den i turbo dreams 2 eller 3. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninjamannen Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 hapyhappy Du får la folk ha sin egen smak Ninja, så får vi entusiaster ha våre perler i fred... :peace: ToRe - som snart kjøper seg MkIV! Jeg har min egen smak, folk som ikke har peiling får ha sin. Bare sier min mening jeg. Siter /Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenetraTor Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 :D Men den første der er utrolig rå den også ja! AB-Flug supran er å blir den feteste supran ever! love it! :D Siter Toyota Supra MKIII Turbo prosjekt monster 7M http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=156599 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Jeg har min egen smak, folk som ikke har peiling får ha sin. Bare sier min mening jeg. Det sier sikker folk om deg og. Du som ikke har peiling har din smak, og de har sin smak. Alle har ulik smak her i livet. Heldigvis :) Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Dette er da drømmesupraen i mine øyne :) Denne var heller ikke stygg Og her er vinnern min! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Jeg må bare ha meg no sånt en dag. Om jeg så må flytte hjem til mamma igjen! :) Siter Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Jeg må bare ha meg no sånt en dag. Om jeg så må flytte hjem til mamma igjen! :) du har jo drømmebil som er blant mine topp ti du da :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg