Gå til innhold

eksosanlegg.

Ranger emnet

Kristian S.

Anbefalte innlegg

Noen som har et eksosanlegg til salgs? trenger egentlig bare den forrerste delen, den som kommer før den første potta.

Skjønner?

Det er et sånt varmedeksel som har rusta løs i festene og skrangler som et hælvete.

Eller hvis noen har et bra komplett eksosanlegg til salgs så hadde det vært bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det røret med varmedeksel, men fremre potte sitter ganske bra rustet fast. Vet ikke om du kan bruke det? Er ikke rust på selve røret. Kan få det gratis, da det går på dynga med resten av anlegget(som er dårlig). Ble forresten ferdig med å montere Simons 2,5" i går og er meget fornøyd med resultatet thumpsup eneste er at enderøret stikker 10 meter ut og er litt vel harry. Jaja...

68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE**

x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to potter, 2,5" helt fram til grenrør. Lyden er grei den, ikke så ekstrem som da jeg en stund kjørte med bare framre potte, men det blir mer basslyd enn det orginale anlegget. Dessuten merker jeg helt klart at bilen går bedre, spesielt på lave turtall. Har ingen lydklipp akkurat nå, men kan vel ordne noe...

x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg sa at jeg ikke måtte ta det av. Det blir jævla varmt og det var visst ikke noe bra. Vet ikke helt jeg....

Har lyst til å bytte det når jeg er i gang. Et nytt sånt rør koster 1100 kr på Torshov Bilrekvisita og det er jævlig mye penger for meg akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjører 1 simmons 2.5" potte, ca. 60cm lang, rund, ikke oval!

kostet meg litt over 600kr mener jeg..

lyden er grom! ikke for mye og ikke for lite.

kjørte en stund med bare forpotten, men man blir fort lei av den lyden! spesiellt om man bare har 4 gir!

kjekt å høre hva man tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Per-Henrik

Fikkser du noe lyd klipp eller?

Tja...er ikke så veldig spennende lyd for å være helt ærlig. Men så har jeg jo dobbel 2,5" og grenrør på Chevy'n(5,7 V8) så det skal jo noe til for å imponere meg da hehe. Men hvis det er veldig stort ønske for det kan jeg alltids fikse en filmsnutt. Lyden kan beskrives som mer smooth og litt dypere enn orginal eksos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider