bar1 Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Når nye høyder. Jeg ville ha 5 stk "tennpluggrør" (spark plug connector) og 5 stk tennplugger (Bosch orginal) til min urs6 2.2 Pluggrør 471,- pr.stk. Tennplugger 210,- pr. stk. Totalt: 3405,- Fant dette hos http://www.partspalace.com til meget hyggelige priser. Selv med frakt og toll ble prisen totalt: NOK 1310,- 2100,- spart... Merkelig siden delene er produsert i Tyskland, importert til USA, deretter sendt med DHL til Norge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 sykt, men ikke uvanlig at det er knallhøye priser på slike deler i norge.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 ja det er sinnsyke priser.. skulle ha drivknute til min bil 4200 spenn!! det kan du drite i sa jeg da.. det er jo spennvilt.. fikk tak i i uorginalt for 1500,-!! å den virker ennå..å den er sikkert vel så bra.. men en ting jeg lurte på.. noen som vet om en audi hugger i danmark? trenger et fjærbein... H/ Vegard Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 http://www.gedsted-autoophug.dk/ Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Originally posted by Kjetilr http://www.gedsted-autoophug.dk/ Takker så meget!!! nå har jeg sent forespørsel etter det jeg trenger å håper de har det.. Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Møllers delepriser ja.. Ny wastegate til Audi S4 2.2: 14.400,- Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bar1 Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by cyanide Møllers delepriser ja.. Ny wastegate til Audi S4 2.2: 14.400,- Får du ikke tak i en brukt eller ny fra andre leverandører? Jeg kvier meg for å handle hos Møller men noen ganger må man krype til korset (f.eks. hydraulikkoljen fås bare der) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 ikke syt.. prøv andre merker, dyrere der.. . men klart, spesielle deler til S-modellene osv har de sikkert overpriset greit.. nesten opp på nivå med standard delene til Mazda... Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by cyanide Møllers delepriser ja.. Ny wastegate til Audi S4 2.2: 14.400,- hehe.. ja men så har du separat wastegate da.. de er dyrere.. men er bedre.. og tåler mere.. skal de gjøre.. Sliter ennå med å finne fjærbein til min brukt.. gidder ikke kjøpe nytt.. Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Joa, men man får jo andre eksterne wastegater som tåler mer effekt, for en langt billigere penge.. Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by Silverboy ikke syt.. prøv andre merker, dyrere der.. . Hurra for meg som eier en Honda som flere ganger er kåret til å ha markedets dyreste delepriser. VAG-gjengen har det fint - de har skambillige deler ifht. Japanleiren med Honda i spissen. Jeg bare priser meg lykkelig over at det er sjelden sleden min krever nye deler, og mange av dem kan jeg finne på høggeren og uoriginalt til en marginal brøkdelfraksjon av prisen. En ting til; ved å bestille fra USA kan jeg få tilsent via over-natten-flyekspress FIRE (4) originale OEM Honda bærekuler til min CA-Accord for under prisen av hva EN (1) koster hos min lokale merkeforhandler (Traasdahl AS), og dette er tilogmed inkludert den Norske momsen på 24%. Sykt? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lionstar Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Når jeg skifta bærearmer på a6-en, kosta de ca 350 kr på biltema, 2700 (pluss ytre foringer på møller), og 1200 NOK pluss foringer hos mekonomen i sverige. Jeg kjøpte først på biltema, kvaliteten virka tvilsom, så jeg kjøpte de til mekonomen i sverige og sammenligna, som var identisk med de møller solgte, bare avfilt audi logo..langt bedre kvalitet enn biltema sine, biltema sine var i alu, de til mekonomen/møller var lemførder orginale, og en helt annen kvalitet, spesielt på gummien rundt bærekula, så leverte tilbake biltema armene, og sparte tilsammen ca 3000 kr i forhold til møller, og fikk samme vare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bar1 Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Ja... jeg handler heller fra USA enn å bidra i kassen til en grådig importør på østlandet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Originally posted by bar1 Får du ikke tak i en brukt eller ny fra andre leverandører? Jeg kvier meg for å handle hos Møller men noen ganger må man krype til korset (f.eks. hydraulikkoljen fås bare der) det får du kjøpt andre steder. du må bare vite hva oljeselskapet kaller den olja.. er ikke samma navna men samma innholdet. vag har ingen egen oljepumpe som står og tapper kunn til dem vettu. den er enten kjøpt av statoil, esso, shell eller noe sånt. Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bar1 Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by liIIebror det får du kjøpt andre steder. du må bare vite hva oljeselskapet kaller den olja.. er ikke samma navna men samma innholdet. vag har ingen egen oljepumpe som står og tapper kunn til dem vettu. den er enten kjøpt av statoil, esso, shell eller noe sånt. Der tar du feil. Denne oljen er spesialfremstilt av Pentosin og heter Pentosin CHF 11S, og lages ikke av "dusinvare-oljeprodusentene". Jeg vet ikke om noen importør av Pentosins produkter i Norge. http://www.pentosin.de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg