Mr.Skyline Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 HEI! Jeg holder på å ser på en 86 mod Jetta. Jeg kan ingenting om jetta.. Skulle egentlig ha golf, men ble bare stress, så fant jeg en jetta, og skal kanskje kjøpe den. Er det noe jeg bør passe på? Har jetta noen ulemper? Eneste han sa som en ulempe var at forstillinga måtte justeres, fordi han hadde kjøpt et nytt senkesett, men det skulle han ordne. Hvor kan jeg kjøpe stylingparts til jetta? Den har 40/40 Senket m/Papirer,17" Alu sommer/13" Alu Vinter m/pigg, Badboy front. Sveiset bakluke m/el åpner, 90 fangere m/DTM leppe,Effektanlegg, K&N Filter, Alt av slitedeler er skiftet. Div girkule/handbrekk/ratt/pedaler, GTI Stoler. Rød nylakkert med svart panser. Takk for alle tips\råd :) Siter - BMW 320i e36 * Toyota Celica GTI 2.0 * VW Jetta 1,8 (gt) * Suzuki RMX * Honda PX * Nissan Maxima QX V6 * Volvo 320 (Traktor, fra 1964) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Heisann. Jetta er helt lik Golf2 fra C-stolpe og frem, så det er bare å søke på Golf2 forumet etter tråder med kjøpsråd/vanlige feil osv. Det at den er lik Golf2 gjør at du har et stort utvalg i både styling og billige deler. Jetta er bare en Golf med "ryggsekk":) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Skyline Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by B.T.i Heisann. Jetta er helt lik Golf2 fra C-stolpe og frem, så det er bare å søke på Golf2 forumet etter tråder med kjøpsråd/vanlige feil osv. Det at den er lik Golf2 gjør at du har et stort utvalg i både styling og billige deler. Jetta er bare en Golf med "ryggsekk":) hehe, ok. Siter - BMW 320i e36 * Toyota Celica GTI 2.0 * VW Jetta 1,8 (gt) * Suzuki RMX * Honda PX * Nissan Maxima QX V6 * Volvo 320 (Traktor, fra 1964) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 oljelekkasje fra drivaksler er det jeg kommer på i farta. Legg rattet hardt om, og start å kjør bilen sakte framover, hør etter om det slår, lager bankelyder, så prøver du den andre siden. det er et tegn på at den begynner å gå i stykker... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Skyline Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Har kjøpt den nå... hehe :) Jau, det skjedde ingenting da jeg prøvde dette med å legge helt om å kjøre.. ingen lyd.. Den har nye dempere og nye bremser, det er iallefall bra :) Har 17" felger på 215 dekk, å dette skal jeg selge for det er som å kjøre traktor... skal kjøpe 15" på mindre dekk.. Siter - BMW 320i e36 * Toyota Celica GTI 2.0 * VW Jetta 1,8 (gt) * Suzuki RMX * Honda PX * Nissan Maxima QX V6 * Volvo 320 (Traktor, fra 1964) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by Mr.Skyline Har jetta noen ulemper? Vanskeligere å lukeparkere enn Golf :D Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Skyline Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 hehe, ja :) Skal legge ut noen bilder av den, når jeg har pussa ned og lakkert bakluka, og sveiset litt, og sparkla litt... den ser ut som en råtten gammel lada bakfra nå... så skal jeg sote rutene bak med "biltema film".. hehe :) så kommer bilder, når den er brukbar å se på.. litt pussing blir det :op Siter - BMW 320i e36 * Toyota Celica GTI 2.0 * VW Jetta 1,8 (gt) * Suzuki RMX * Honda PX * Nissan Maxima QX V6 * Volvo 320 (Traktor, fra 1964) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Originally posted by Orph Visste ikke at drivaksler var oljesmurte ;) Det du tenker på er vel gåene drivknuter ? Og oljelekkasjer fra diffen hvis jeg skal trekke noe mer ut av det du sa. Drivakslene går sjelden i stykker, de er bare to stålrør (det ene massivt, det andre hult) med splines på... Hvis det slår, lager "knakkelyder" som jeg kaller det, eller lager bankelyder når du legger rattet helt over og kjører sakte fremover (fort også forsåvidt), er det jo som regel en drivknute som har lagt på røret. Du mente ikke at drivmansjettene kanskje kan få hull da ? Slik at drivknutefettet renner ut etterhvert som man kjører mener jeg... jaja, ett eller annet sånt no`, bilen flytta seg hvertfall ikke :( Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 har du bilde av felgene? hva er boltdimensjonen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Skyline Skrevet November 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 hm.. er usikker.. det er 17" alu felger på utslitte 215dekk. 4 bolter.. kan kjøpe nye på biltema til 200 spenn nå da.. husker ikke boltdimmen i hodet, men skal finne ut det. du ser de her :) og her: Siter - BMW 320i e36 * Toyota Celica GTI 2.0 * VW Jetta 1,8 (gt) * Suzuki RMX * Honda PX * Nissan Maxima QX V6 * Volvo 320 (Traktor, fra 1964) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Fet Jetta :) Førstebilen min var en jetta, og nå blir vel den 4 bilen min det også :) Deilig bil som ikke går til helvete som Fiat Uno turbo :P Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Hei dere Jetta eiere. Husk at hvis registeret i varme apparatet ryker så fikser VAG dette gratis. Ja tro det eller ei. jeg hadde en 86 mod jetta for ca 4 år siden som dette skjedde på. (ble plutselig våt og varm på beina) Holdt på å dette på ryggen da en kar på ett bilhoggeri sa til meg at det er bare å stille opp på VAG og si FIX FIX..... Det var ihvertfall sånn da. Men jeg kan jo ikke garantere at det er sånn nå. Fabrikasjons feil serru..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Skyline Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 kult :) Takk for info`n! Siter - BMW 320i e36 * Toyota Celica GTI 2.0 * VW Jetta 1,8 (gt) * Suzuki RMX * Honda PX * Nissan Maxima QX V6 * Volvo 320 (Traktor, fra 1964) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg