Excaliburz Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Er det noen her som ahr noe peiling på hva utvekslingen er på de forskjellige differensialene til Sierra(1.6, 2.0, 2.3, 2.8)? jeg kjører 2.0is og ønsker meg litt bedre akselerasjon og lurer derfor på om det er en av de andre differensialene til Sierra som har en bedre egnet utveksling enn den på min for å få bedre aks? Setter pris på alle seriøse svar... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Nobody knows? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Du har det beste alternativet allerede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Originally posted by Excaliburz Er det noen her som ahr noe peiling på hva utvekslingen er på de forskjellige differensialene til Sierra(1.6, 2.0, 2.3, 2.8)? jeg kjører 2.0is og ønsker meg litt bedre akselerasjon og lurer derfor på om det er en av de andre differensialene til Sierra som har en bedre egnet utveksling enn den på min for å få bedre aks? Setter pris på alle seriøse svar... sierra 1.6 har hvasser utv.. men da blir den kjip å kjøre med på langkjøring.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Prøv å få bakaksel fra en med org.montert hengerfeste og 1,6. Mer solid.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Var og hørte på Gaden & Larsen i dag og der sa de at med differensialen fra 1.6L så ville jeg får bedret akselerasjonen, men som Kjetilr sa så vil den bli litt i dårligste laget på langkjøring(og toppfart). De mente at jeg allerede har den beste balanserte differensialen til Sierra(med tanke på aks og toppfart). Så jeg takker for deres svar...og må (som vanlig) bare bøye meg i støvet ;) Enkelte folk på dette forumet slutter aldri og vise sine kunnskaper....må bare si at ingen andre forum er like seriøse, enkle og trivelige som bilforumet....(Ville bare si det) Mvh. Kim Henriksen Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 2.0 2.0IS har samme utveksling, ikke sant? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg