Viking067 Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Sladrer på bomsnikere Noen som kjenner seg igjen? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=248954 Er det bomsniking eller lokal variant av tyrefekting...! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Hahaha!! Snakk om å være gjerrig!! MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Å snike seg unna 15 kroner er faen meg smålig greier.... har dem så dårlig råd får dem selge bilen i stedet... barnslige greier.... Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
psychoExtreme Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Hater sånne folk som tyster om alt og alle slags bagateller. Juling sku de hatt. Pass deres egne saker!!! Jantelovens disipler slår til igjen!:mad: Siter Eg blir i godt humør av øl! Visste du at... -Menn bommer ikkje på doskåla fordi dei slurver, men for å markere sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Ps det er 20 spenn :) Jeg hater bomringen , jeg sniker ikke men syntes den er irriterende, kjipt å måtte betale 20 spenn for å besøke venner oo sånt . Jeg kjører gjennom bommen hverdag , ofte 2 ganger om dagen , blir jo penger av det etterhvert. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 En personbil la seg over i motsatt kjørefelt for ikke å bli fotografert. Der kom en lastebil imot. Begge kjøretøyene bråbremset før personbilen til slutt måtte rygge, sier Ranum. Syke mennesker :eek: Jeg heller hadde ikke vært serlig glad for å måtte betale 15-30 spenn for å kjøre gjennom en bomring hver dag, eller flere ganger om dagen. Men den der er jo litt i drøyeste laget. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra_Turbo Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Originally posted by lars-frr Ps det er 20 spenn :) Jeg hater bomringen , jeg sniker ikke men syntes den er irriterende, kjipt å måtte betale 20 spenn for å besøke venner oo sånt . Jeg kjører gjennom bommen hverdag , ofte 2 ganger om dagen , blir jo penger av det etterhvert. Står 15,- på bildet!! Gutten har råa til grombil med styling og store felger men 15 spenn til bommen.... lavmål spørr du meg Siter Nå: BMW 520 -97 Nå: -94 Astra F STV 2.0i 16v Turbo Nå: -95 Corsa B 1,4i EX: -90 Vectra A 2000 2.0i 16v 2wd Ex: -89 Vectra A 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Ja det er jeg helt enig at er latterlig , har da heller ikke sagt noe på det .. Poenget mitt er at bomringen er irriterende .. :) Alt jeg ville frem til .. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Vi betaler tross alt 2700,- ca i veiavgift hvert år, flere tusen i omregistreringsavgift, mange kr. pr. liter i avgifter på bensinen, pluss avgift på bilen når den er ny. Melkeku delux. Men jeg skjønner at de må få inn penger fra ett eller annet sted, for å drive velferdsstaten som de gjør. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 De som sladrer på sniking i bomringer er jo sansyneligvis mennesker som har lyst til å snike selv, men ikke tør! :) Eneste tingene jeg kunne tenke meg å sladre på måtte være fyllekjøring, kjøring uten lappen også hærverk, innbrudd og tyveri på/av annen manns eiendom. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duck Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 hahahahha!! jeg vet hvem han på bildet er !! *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Originally posted by Duck hahahahha!! jeg vet hvem han på bildet er !! *ler* Haha. Spør VG om du får et større bilde. Det blir garantert noe å ha på veggen :D Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Mye lurere å legge deg opp i ræva på en lastebil... funker alltid bra...Ser ikke så smart ut hvis man driver sånn som han fyren der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 uhm... Velger å slette denne i tilfelle feil personer skal være innom og se dette... Link med bilde av den aktuelle bilen med skilt osv lå her :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Originally posted by westside uhm... http://www.Sensur-og-greier-eller.no Bøøøsted?! :D Med skilt-nummer å hele pakka.. hehe Originally posted by westside sletter du og linken MacSi? Ok da..... Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg