Gå til innhold

Bomsniking....

Ranger emnet

Viking067

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ps det er 20 spenn :)

Jeg hater bomringen , jeg sniker ikke men syntes den er irriterende, kjipt å måtte betale 20 spenn for å besøke venner oo sånt . Jeg kjører gjennom bommen hverdag , ofte 2 ganger om dagen , blir jo penger av det etterhvert.

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En personbil la seg over i motsatt kjørefelt for ikke å bli fotografert. Der kom en lastebil imot. Begge kjøretøyene bråbremset før personbilen til slutt måtte rygge, sier Ranum.

Syke mennesker :eek:

Jeg heller hadde ikke vært serlig glad for å måtte betale 15-30 spenn for å kjøre gjennom en bomring hver dag, eller flere ganger om dagen. Men den der er jo litt i drøyeste laget.

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lars-frr

Ps det er 20 spenn :)

Jeg hater bomringen , jeg sniker ikke men syntes den er irriterende, kjipt å måtte betale 20 spenn for å besøke venner oo sånt . Jeg kjører gjennom bommen hverdag , ofte 2 ganger om dagen , blir jo penger av det etterhvert.

Står 15,- på bildet!!

Gutten har råa til grombil med styling og store felger men 15 spenn til bommen....

lavmål spørr du meg

Nå: BMW 520 -97

Nå: -94 Astra F STV 2.0i 16v Turbo

Nå: -95 Corsa B 1,4i

EX: -90 Vectra A 2000 2.0i 16v 2wd

Ex: -89 Vectra A 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betaler tross alt 2700,- ca i veiavgift hvert år, flere tusen i omregistreringsavgift, mange kr. pr. liter i avgifter på bensinen, pluss avgift på bilen når den er ny. Melkeku delux.

Men jeg skjønner at de må få inn penger fra ett eller annet sted, for å drive velferdsstaten som de gjør.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som sladrer på sniking i bomringer er jo sansyneligvis mennesker som har lyst til å snike selv, men ikke tør! :)

Eneste tingene jeg kunne tenke meg å sladre på måtte være fyllekjøring, kjøring uten lappen også hærverk, innbrudd og tyveri på/av annen manns eiendom.

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider