Jens Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by westside Jeg bor på stjørdal og jobber i trondheim. Dette er en kjøretur på ca 20-30 minutter hver vei. Jeg betaler tilsammen 85 kroner i bompenger hver dag for å komme meg til og fra jobb! Dette blir ca 19 lapper i året det, bare på bompenger.... 85kr hver dag er fryktelig mye. De 19 lappene kunne du heller brukt på en strøken 92 Sierra vinterbil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by Jens 85kr hver dag er fryktelig mye. De 19 lappene kunne du heller brukt på en strøken 92 Sierra vinterbil ;) Som du skal selge eller? :) Kjøpte meg en pajero som jeg tenkte å bruke til vinter'n, men må vel fremdeles til og fra jobb :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by westside Jeg bor på stjørdal og jobber i trondheim. Dette er en kjøretur på ca 20-30 minutter hver vei. Jeg betaler tilsammen 85 kroner i bompenger hver dag for å komme meg til og fra jobb! Dette blir ca 19 lapper i året det, bare på bompenger.... Men du har et avgiftsfritt alternativ, du kan kjøre den gamle E6'en. Slik har ikke de fleste det. Og 19 lapper?? Det hørtes jo helt sykt ut. Hvis du er abb prisgruppe 3 så betaler du 5 kr ved Hommelvik og 12,50 ved Ranheim. Da koster det 7000kr å kjøre den strekningen tur/retur 200 ganger, så det er jo ikke såååå ille som du sier :) Og hvis du kjører gamle E6 kan du slippe unna med å betale 6,25kr om morgen og ingen andre bommer. Sparer jo fort mye penger på det da! :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 sant det du sier funkes, men jeg har aldri rota meg til å bestille autopass så jeg betaler cash hver dag, og jeg sovner av stort sett hver morgen og da blir det for mye stress å kjøre gamle e6 :) Dessuten er det så forbanna mye fartsdumper der sånn at det blir så mye slit å kjøre den veien... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Vil du ikke spare mye penger på å anskaffe deg autopass da? Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 man betaler mange ganger for å få kjøre på den samme veien.... - Bompenger - Veiavgift - Drivstoff avgifter - Piggdekkavgift (om det er ennå?) noe mer? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by Cozzie Vil du ikke spare mye penger på å anskaffe deg autopass da? Ville nok det, men det blir mer penger å legge ut på en gang :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by Pater man betaler mange ganger for å få kjøre på den samme veien.... - Bompenger - Veiavgift - Drivstoff avgifter - Piggdekkavgift (om det er ennå?) noe mer? - Skatt - Merverdiavgift - Papirarbeid avgifter (førerkort, prøveskilter, omreg., EU) - Avgifter på bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg