pIMp Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Savner lyden jeg oxo.. *nufs* :( Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Desember 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 det var scorpion du hadde right? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Jepp Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 hva med crome felger? det er det i alle fall ikke så mange som kjører med, og er dessuten sinsykt mye tøffere enn vanlig alu felger.. Alpina, borbet osv finner man på alt for mange bmw til at det er noen som gidder å se på dem lenger.. Har sett en annen 3.serie som kjører med cromma felger og det kler bilen vanvittig bra.. Dessuten har jeg sett felger i SØLV i de dimensjonene til lavere pris enn det du må gi for ett sett med alpinafelger.. Da begynner man å få tak i noe som man ikke finner på enhver annen bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 Nei, for Guds skyld ikke finn på og sett på chrome felger!! Det er max pakkis.....iaf på BMW Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 hakke sett noen av det nevnte folkeslaget med cromma felger jeg.. men derimot er det en hel del av dem med replika felger av m3, alpina etc.. uhhmmwhat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFanatic Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 ...BBS CH i 19" (ville nok personlig nøyd meg med 18")... ...eller AC Schnitzer type III (i dette tilfellet 18") Siter Leketøyet : 1999 BMW Z3 2.8 Coupé Bruksbilen: 1991 VW Passat 1.8CL stv. Tidligere biler: 1983 BMW 323i, 1992 BMW 325i AC Schnitzer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Desember 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 hmm jeg fikk ikke frem noen bilder av de du viste.. hvor finner jeg chromma felger som de bruker i statene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFanatic Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Originally posted by MrControl hmm jeg fikk ikke frem noen bilder av de du viste.. hvor finner jeg chromma felger som de bruker i statene? Humm, jeg merket meg at de var litt variable igår...tror siten de ligger på har vært litt ustabil i det siste (www.dtmpower.net)...de har ihvertfall ytret et sårt behov for oppgradering og utvidelse av deres serverpark... Siter Leketøyet : 1999 BMW Z3 2.8 Coupé Bruksbilen: 1991 VW Passat 1.8CL stv. Tidligere biler: 1983 BMW 323i, 1992 BMW 325i AC Schnitzer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Det er ett nystartet firma i oslo som har spesialisert seg på felger i crom, sølv og !guld!(for de som skulle ha behov for det..) Mener at de heter Xtreeme-wheels eller noe sånt.. Var ikke så veldig dyre heller, lå på rundt ett par lapper for 17-18 tommere i crome. -De hadde omtrent alt som finnes av felger, i alle design, dimensjoner og finish.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Desember 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 har du noe url til dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg