zub Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Noen som veit om noen websider med video av biler (helst gammal opel) med weber el dellorto ? Trenger noen vidz med go' lyd så jeg kan drømme litt, skal antagelig kjøpe gassermotor snart :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Originally posted by zub Noen som veit om noen websider med video av biler (helst gammal opel) med weber el dellorto ? Trenger noen vidz med go' lyd så jeg kan drømme litt, skal antagelig kjøpe gassermotor snart :) Du kan jo høre min... Volvo-motor... Grommere det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Grommere vet jeg ikke helt om det er men, har du film a ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by zub Grommere vet jeg ikke helt om det er men, har du film a ? Har ikke film, men et bra lyd-opptak under bremsingen :) =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 tøft, legg ut det a ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Originally posted by zub tøft, legg ut det a ? Hvor skal jeg legge de ut?? Vet ikke.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Originally posted by Texascom Hvor skal jeg legge de ut?? Vet ikke.... Har lagt de ut nå. Her ligger de: http://texascom.durnk.org/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Faen, jeg gleder meg som en liten unge nå ass. Noen flere som har noe bra gasserklipp ? :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Lyden fra "volvo forfra" minner meg om tørketrommelen her i gården når den går for full maskin :D Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by zub Faen, jeg gleder meg som en liten unge nå ass. Noen flere som har noe bra gasserklipp ? :cool: er vel ikke akkurat gasserklipp men det sitter iallefall gasser på den..... http://home.no/moeman/ trykk på filen IMG_0003.AVI :D :D :D Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 V8... Det er da ikke noe i mot en hissig gassermotor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 faen ass...får boner av det her ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Her har du video av polo med dobble 40DCOE. Om jeg ikke husker feil drar han den til 11.000 rpm http://www.slstuning.de/video/polo1web.wmv Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK2 Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Den poloen på den videoen hadde jo "throttle bodies",ikke forgassere.Du ser jo tydlig dysene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg