Allengero Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Hvor får jeg tak i sånner til en gtr? da tenker jeg ikke på 1mm, men rundt 50mm. Siter -1987 BMW E30 325 og snacks -1990 Mazda 323F med et par ekstra deler -1970 Mazda 1500 deluxe også med et par ekstra deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by Allengero Hvor får jeg tak i sånner til en gtr? da tenker jeg ikke på 1mm, men rundt 50mm. Kollevold da? Tror de kun har opp til 25 mm men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Spacere på 5cm? Blir ikke det veldig lange bolter, som må påberegne seg store påkjenninger? Er det ikke enklere å skaffe seg noen felger som bygger mye ut? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allengero Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by TBI Spacere på 5cm? Blir ikke det veldig lange bolter, som må påberegne seg store påkjenninger? Er det ikke enklere å skaffe seg noen felger som bygger mye ut? :) Trenger det å bli det? er det ikke bare hjullageret som får det? blir det ikke like mye påkjenning på lageret med felger som bygger ut? trenger ikke å bygge ut 5cm da, var bare et eksempel på at jeg ikke ville ha bare et par mm. Siter -1987 BMW E30 325 og snacks -1990 Mazda 323F med et par ekstra deler -1970 Mazda 1500 deluxe også med et par ekstra deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Skulle tro det blir mere på boltene. Spaceren flytter jo felgen lengre ut på bolten. Om en felg bygger mere ut, uten spacer, så er den jo fortsatt "festet" innerst på bolten. Men det har vel neppe så veldig mye å si uansett. Fikk du tak i spacere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allengero Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Orginalboltene brukes vell bare på spacern, mens felgene bruker boltene som er på spacern? Har ikke prøvd å få tak i enda, holder på med et mazda 1500 prosjekt som tar all tida for tida. Siter -1987 BMW E30 325 og snacks -1990 Mazda 323F med et par ekstra deler -1970 Mazda 1500 deluxe også med et par ekstra deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg