Gå til innhold

V8 Power Forumet

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...

*bump, bump*

Er det ingen moderatorer som har sett på det, kommentert, eller vurdert det engang?

Hadde vært fint å få rydda opp i forum lista hvor alle "amcar"-merkene står "døde"... V8power er det samme som amcar for de fleste uansett virker det som her på forumet.

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..bra tidlagt.. har nettopp skrevet det samme i en post jeg har.. (ikke om samme tema..men det kom med i forbi farte!!)

og jeg er enig i at det hadde hvert mye bedre å samle de "dødes" forum under et og samme "AmCar" forum..

og ja, alle andre som ikke har (som meg) og de som kjører V8 av annet merke.. de er forstatt velkommen inn for å snakke litt!! hehe

jeg syns hvertfall at moderatene (hehe) skulle tatt seg tid til å fixe på akkurat det der.. det hadde gjort ting litt lettere.. samt det som ble sagt i den andre tråden, om at "hvorfor fixe noe som fungerer".. vel..er ikke snakk om å fixe.. er snakk om å ta vek noe som ingen bruker!!

og lage et nytt navn på noe som alt er her!

stem ja for amcar!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår