LilleGud Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Her har vi da vår alles Kjære forum Admin i grøfta rett uten for huset mitt !! :D Quote HiiP: IKKE ta et jævela spade tak før jeg har tatt bilder !! :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 hahahaha. marius ringte å fortalte meg om det. ''jeg ga gass oppover men bilen ville bare ned'' ja dere hjalp vel alle til å spa ut bilen? den sto jo midt i veien å da er den klassifisert som fare. å siden dere var førstemann på stedet er dere plikta til å hjelpe til :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Hehe... Marius som dro'n breit inn i en snøfokk eller.no? Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 haha! :D :D Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 her er det bare å klappe! stående applaus fra denne kanten :D var det en brekksladd inne i bildet ? ;) Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Hvordan i huleste klarte du dette marius ???? Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 HAHAHAHA lurer føre ja... is under snøen eller rett og slett bare en ivrig Brekk røsker som parkerte bra opp i brøytekanten? hehe var vel piggfritt inne i bildet også tyr det på :P Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Var faktisk SYKELIG glatt i området her i kveld... spinner ut andre og tredje gir når jeg prøver å komme meg fremover med varm pizza i bilen.. ekke sundt :P Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Originally posted by El-LoCo Var faktisk SYKELIG glatt i området her i kveld... spinner ut andre og tredje gir når jeg prøver å komme meg fremover med varm pizza i bilen.. ekke sundt :P jobber du som pizza bud? jeg så ikke store prob i den bilen jeg, syntes ikke det ser ut som den sitter så veldig fast jeg. men.. Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Stakkar, gutten er jo vant til å kjøre nede i Spania jo... :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 hehe..... I bakken utenfor hos Lillegud og Hiip så skulle jeg rygge ned bakken.... Så ville ikke bilen noe annet en å skli bakover før den stoppa i snåfånna... like greit at den var der hvis ikke hadde bilen sklidd ned skråninga der... og nei jeg brekka ikke og havna i grøfta.. ;) Det får lillegud ta seg av (høhø)... Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Desember 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Originally posted by marius hehe..... I bakken utenfor hos Lillegud og Hiip så skulle jeg rygge ned bakken.... Så ville ikke bilen noe annet en å skli bakover før den stoppa i snåfånna... like greit at den var der hvis ikke hadde bilen sklidd ned skråninga der... og nei jeg brekka ikke og havna i grøfta.. ;) Det får lillegud ta seg av (høhø)... Mannen snakker faktisk sant ! ganske JÆVELIG denna bakken her!! og den skråningen han snakker om er egentlig en oppbygget vegg ! (skummel) har hatt en pontiac transporter ståenes på understellet og vippa der før ! :D *action* over til en annen ting ! Sitat: "Det får lillegud ta seg av (høhø)..." jeg brekka IKKE !!!!!!!!!!!!!! :) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Ikke verst! :) men hvem er han med Norske Nerder genseren? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Desember 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Originally posted by Dr_S Ikke verst! :) men hvem er han med Norske Nerder genseren? Det er MEG !!!! :D :D :D :D :D :D og på ryggen står det "I morgen er vi herskere" !!! tror ikke på det mere da !! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg