drturbo Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Ascona A aksling med sperre og nye lagre byttes i B aksling med sperre. Bør være i god stand. Eventuelt er a akslingen til salgs. Tommy 92436075 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 3000,- Den har nye lagre, og er helt strøken. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 oh! da er det bare å skrape penger skjønner jeg, hehe. sier ifra jeg, når jeg får vrakpanten for bilene jeg har høgd hehe. hvor holder du til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Har hytte i Sarpsborg, så levering er ikke noe problem, men jeg må få tak i en ny aksling til meg sjøl først, så det er ikke noe hast..... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 det hørtes flott ut, si ifra når du har skaffa deg ny aksel da, så skal jeg legge av penger så lenge ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg