Gå til innhold

noen som liker den nye primeraen ? 02+..


hemulen

Anbefalte innlegg

jeg synes den er helt på jordet. ser ut som en yaris eller en typisk japansk bil.. primera var veldig tøff 1997-99, og aller best 00-01.. synes de skulle ha beholdt det forrige designet litt til.

 

nå har de gjort snuten litt kortere på 04 modellen, men den ser fremdeles ganske ille ut.

 

eller er det noen her som ser for seg selv råne rundt i en primera 02+ noen år fremover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det der blir som de nye BMW'ene..du ser de første gang, og vet ikke helt om du skal flire eller spy..men s¨å litt etter litt kommer de snikende på deg og tar et tak rundt bil-cellene dine, og får deg til å like dem. Jeg vet ikke helt. Folka til en kompis har alltid vært Nissan-folk. De har nå en ny Micra og en ny Primera.. jeg har kjørt begge, og det er knallbiler å kjøre.

Ble overraska over plassen i Micran, bare for å skyte inn det. Jeg er litt rund i kantene og strekker meg mot 1.97 i høyden. Får god plass i den :D

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

 

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personligt liker eg ikkje den stygge frosken P12... Når eg kjøpte P11-144'n min måtte eg inn igjen med den pgr av Klima anlegget, og da lånte eg "demo" bilen til selgeren som var ein P12.. Med sånn dvd anlegg, skjermer på hodestøttene og alt det derre..

Og ryggekamera..! hehe.. tøffeste på hele bilen!

 

Men altså.. Altfor trangt for bena, føles ikkje noge serligt funksjonelt og behageligt med dashbordet og alt det, ser kanskje greit ut, men funker absolutt ikkje for meg..

 

Var greit nok med skjermen i midten der, og knappene begynte eg så vidt og bli vant til etter hvert.. men neitakk, stapp heller det i min bil, så kan du bare la den bli.. P12'n altså.!

 

(men det er vel noe som gror på en.. sa det samme om BMW E46 karroseriet og, men nå er det bare heilt digg. ja eg meiner E46, og ikkje dei nyeste.. 5 serien har grodd på meg 1 Serien kan ryke og reise sammen med compact'n)

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja de småbilene er ikke så værst, faren min og jeg som er 193 og 198 kjørte Island på tvers i en Yaris... utrolig mye motor og plass i en sånn liten knert.

 

av den nye primeraene har jeg prøvd en sedan 2.2 TDI 126 hester og en stv 1.8 liter..

 

har prøvd den beige Z'en på frogner og! selv om dette kanskje er feil forum for den bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dulle

Ble overraska over plassen i Micran, bare for å skyte inn det. god plass i den :D

 

Heh.. hadde ein 99 modell Micra i 1 år før eg bytta an ut med Primeran.. Kjempe greier det.. (har ikkje prøvd den nyeste for d)

Og før det hadde eg ein Suzuki Alto 0,8... bredde på 145cm.. Satt bokstaveligt talt skulder til skulder i den.. Så lenge du var 2 personer, så hadde du ikkje behov for sport seter, ingen plass og bevege seg på alikevel! :D

 

Hadde ein Opel Ascona 85 modell før d og.. (jaja, kommer fra Karmøy.. forklarer vel nok) :D ;)

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikkje så mye kromt eg i grunn.. Bagasje håndtaket mitt er kromt orginalt.. irritere meg, for dei har klart og fått rett farge på dei andre 4 dørhåndtakene.. Hekkans skit..!! *hehe*

Og så e den ikkje lakkert heilt ned en gang.. det synst eg og er noge tull.. 4-5 centimeter lenger ned med lakk, er det så mye og be om!??

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår