ladetrykk Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Noen som kjører med Aem EMS ? AEM engineering Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Hva i all verden er AMS? Den linken er til AEM.. ? Grunnen til at jeg spør er at du har skrevet det feil både i Topic, posten og linken :rolleyes: Og dem har vel ikke bare ett produkt? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 skrible feil er ordnet... ;) Nei de har nok flere produkter.. Det jeg er interesert i er om noen kjører eller har vert bort i deres engine management system (EMS) . Er ikke interesert i å høre om bremse systemene eller WBO2`en, da hadde jeg spurt om det. Derfor EMS .. :) Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg