Å dæven Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 skal o-ringe blokka, da kan man vel bruke pianotråd eller sveisepinner, Men hvordan skjøtes dette, og hvor legger man skjøten?? hvem er trond trondesen?? gjelder sveising av topp!! Siter bimmers form hell !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Å dæven Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 ingen som har gjort dette?? Siter bimmers form hell !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw325 Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Bruk pianotråd ja, få de som lager sporet i blokka til å lage d så trangt at tråden blir sittende fast, kapp tråden så skjøtene blir liggende helt intill hverandre! Siter -1987 Bmw 325 -1986 Bmw 325 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Å dæven Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 345 - hva skal du ha for og sveise toppen?? har plukket motorn ut og demontert den , skal o-ringe blokka og helst sveise den, og stemplene dreies ned har du nå dyser å slikt - lmm Siter bimmers form hell !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Å dæven Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 det var andreas som henviste meg til deg. oringinga freser jeg selv, det var sveising av toppen, det tørr jeg ikke selv? jeg ringer deg ,el mailer deg en dag ! det med lmm vet jeg ikke , men større dyser må jeg ha , data sprut etter hvert, koster jo penger alt dette hadde håpet på ca300 hk i først omgang har en turbonetics t3/04, sep wg, ic , btr, turbosmart contoler Siter bimmers form hell !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Å dæven Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 og en hjemme laga dump! Siter bimmers form hell !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg