RedLightning Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 .. For å få bilen litt lavere;) .. Har dere noe erfaringer, tips eller råd om dette hadde det vært good :) Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Kjøp fjærer som senker mer... Kapping er tabu..... Hvis du ikke har råd til det, la den være som den er. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 For det første så er det å kjøre med kappa fjerer likestlt med i ikke ha fjører og dempere og ulovlig. For det andre så ser snuten det på lang avstand, med rissiko av: bot og avskilting Nei ta og kjøp deg godkjente senkesett og få det i vognkortet. PS! kappa dem på min 142, aldri kjørt sååååå mange omveier etter å ha møtt snuten jeg, dem så stygt på meg når jeg møtte dem. Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by Shaky For det første så er det å kjøre med kappa fjerer likestlt med i ikke ha fjører og dempere og ulovlig. For det andre så ser snuten det på lang avstand, med rissiko av: bot og avskilting Nei ta og kjøp deg godkjente senkesett og få det i vognkortet. PS! kappa dem på min 142, aldri kjørt sååååå mange omveier etter å ha møtt snuten jeg, dem så stygt på meg når jeg møtte dem. snuten ser forskjell på en bil som har kappa fjærer og en som har senkefjærer på lang avstand eller? har kjørt 2 biler som begge kappede fjærer, aldri hatt noe problem i kontroller med det... men så klart, det blir nok et aldri så lite problem om man smeller og de ser at fjærene er justert på hjemmebane :( så det beste er vel å la være :) grunnen til at politiet kikket stygt på deg var nok generelt 142'en sin skyld ;) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Godt poeng, men senkinga er allerede godkjent i vognkortet, tror ikke de vil merke par cm ekstra ? ;) Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 dem kommer til å se det på en evnt EU kontroll (hvis du ikke har kontakter) ;) og det at snauten ser at det er kappa fjærer er jo bare bullshit! åssen går det ann? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Mye fantasier her...... Har du det godkjent i vognkortet så er det bare til å kappe en runde eller to! Gjør ingenting det! Å at det i heile tatt blir nevnt at det er tabu å at politiet ser det lang vei er jo fantastisk ! Tommelen opp for det :rolleyes: Jeg å sonick ble stoppet av politiet med golfen han.... han har godkjent 7.5x16 med 215/40 dekk i vognkortet.. så kjører han 9x16 på 215/40..... Tror du politiet såg forskjell på 7.5 å 9x ? NEEEEEIDA...... Så ikkje bekymre deg for det.... ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 for det første er du jævli latterlig som i det heletatt orker tanken på dette offentlig. for det andre. please søk rundt på forumet det finnes MINST 8 slike tråder.... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Gou; takk for tips:) Tape-R : Tenk om det ikke er meg saken gjelder ;) Og søkte på forumet men fant ikke noe særlig mye Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by Gou Jeg å sonick ble stoppet av politiet med golfen han.... han har godkjent 7.5x16 med 215/40 dekk i vognkortet.. så kjører han 9x16 på 215/40..... Tror du politiet såg forskjell på 7.5 å 9x ? NEEEEEIDA...... Så ikkje bekymre deg for det.... ;) Husk at det både er forskjell på hva hver enkelt politimann vet, og hvor (u-)"kul" hver politimann kan være. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knufla Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Det er ikke å anbefale og kappe fjærene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 syns jeg har hørt at kapping skal svekke fjærene og skal derfor ikke være å anbefale... men bare å prøve :D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg