SviGummi Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Herregud dere loos... skal si d ble fart på forumet her, etter at 1 dame kom inn på forumet asshole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ougkim Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 hva var meningen med det der Bmw 320 E30 (supervinterbilen) RX7 fd heyyou Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SviGummi Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by jimmy Herregud dere loos... skal si d ble fart på forumet her, etter at 1 dame kom inn på forumet asshole Hva var meningen??? Så du ikke hun Camilla var ny her på forumet, ble jo helt vilt!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ougkim Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 det er jo noe som ligger i naturen vi kan jo ikke noe for at kansje noen blir litt oppspilt når det kommer damer in i et ganske gutte dominert miljø. he he bare kødder jeg det tok litt av ja Bmw 320 E30 (supervinterbilen) RX7 fd heyyou Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 la nu gjengen jakte :D 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Enig i det der :p Pleier jo alltid å ta av med nye jenter på forumet. En blir jo nysjerrig på hvem jenta er og hva slags biler hun liker osv. En jente fanger lett opp oppmerksomheten min hvis hun digger alt som har med bil å gjøre og i tillegg har investert en god del penger selv i bil :) Også er det sjekkerne som tar helt av med latterlige sjekkereplikker og jeg må nesten bare le av det, lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camilla v6calibra Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Hehehe, må le jeg altså... trodde aldri i verden det skulle bli så mye oppstyr når jeg skulle logge meg inn her altså.. Men men, bare kos det da :cool: Showcase for bilen min: http://calibra.no/showcase.aspx?id=192 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Mye "sjiikkkkliii brrrra mannnnfolk her assss" :D ;) Case closed :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg