Gå til innhold

Kjøpt meg Golf 4!

Ranger emnet

Woundz

Anbefalte innlegg

Originally posted by boramannen

Ok. Da er vi uenig. Jeg syntes det ser helt noldus ut. Ser mye bedre ut med orginal grill etter min mening.

Enig med deg der.. Ser helt jalla ut med de grillene der, enten må det sveises eller ha den orginale grillen...

Og angående det hekkskjørtet, tror jeg det vil ta seg mye bedre ut hvis den nettingen blir lakka.. For bilen til Suvdal har vel det samme og jeg synes det ble bra.. Selv om det er en svart bil og har eksos på begge sider... Kanskje du har bilde av rompa di Suvdal?

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by NoFear

Enig med deg der.. Ser helt jalla ut med de grillene der, enten må det sveises eller ha den orginale grillen...

Og angående det hekkskjørtet, tror jeg det vil ta seg mye bedre ut hvis den nettingen blir lakka.. For bilen til Suvdal har vel det samme og jeg synes det ble bra.. Selv om det er en svart bil og har eksos på begge sider... Kanskje du har bilde av rompa di Suvdal?

Fryktelig så intim du sku bli nå da gitt...... :D ;)

Har ikke bilde av min bakfra som ligger ute på nettet, men har vel så godt som kliss lik bakende som denne:

attachment.php?s=&postid=118425

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Suvdal

Fryktelig så intim du sku bli nå da gitt...... :D ;)

Har ikke bilde av min bakfra som ligger ute på nettet, men har vel så godt som kliss lik bakende som denne:

attachment.php?s=&postid=118425

ja, hehe :D Det er vel samme opplegget det der ja... Synes ikke det ser særlig rart ut jeg da, menmen.... Synes nesten den er like feit som R32-hekken...

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den blå golfen din var gør fin vagen.. Dama mi dreiv å skulle kjøpe den om du husker? Ei med lyst hår som møtte deg i oslo?! Vel.. Gratulerer med ny bil! Du har et godt utgangspunkt i den..! Mye små detaljer du kan fikse på som kun legger merke til..! sånne detaljer fasinerer meg om ikke annet! ;)

Mv.h Marius Resvold

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tfac

Synes den blå golfen din var gør fin vagen.. Dama mi dreiv å skulle kjøpe den om du husker? Ei med lyst hår som møtte deg i oslo?! Vel.. Gratulerer med ny bil! Du har et godt utgangspunkt i den..! Mye små detaljer du kan fikse på som kun legger merke til..! sånne detaljer fasinerer meg om ikke annet! ;)

Mv.h Marius Resvold

Jepp, husker. Søt jente :) Da har du og dama lik smak ivertfall. Hun ble veldig skuffa over å ikke få kjøpt den.

Du får hilse og si jeg har bytta ut bilen hu ikke likte (hun vet hvem jeg mener) med en 2000 celica som skal bygges opp i vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoFear

Suvdal som la ut Casper sin golf ja... Den er vel ikke det nei... Kanskje valset litt, vet ikke.....

OT: Ikke Casper sin Golf, Espen heter den nye eieren..

Akkurat som det ikke er Haavard sin Golf på hjemmesida di, men MIN ;) :D hehe

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Suvdal

OT: Ikke Casper sin Golf, Espen heter den nye eieren..

Akkurat som det ikke er Haavard sin Golf på hjemmesida di, men MIN ;) :D hehe

hehe, ok da, VAR Casper sin da.. :D Får gjøre om jeg og da, -Ørjan sin Golf...Eller var det ikke det du het da?

Men hvordan var det med valsing tro?

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider