Gå til innhold

Kjøpt meg Golf 4!

Ranger emnet

Woundz

Anbefalte innlegg

Originally posted by Suvdal

Ivrig om dagen du da :)

Du hadde ikke giddi å spørt Håvard om han har kvitteringa til spilleren??

jada... Er helt vill nå, gruver meg så til å ha på vinterdekka at jeg må holde på mens jeg kan sikle på fine felger... Dessuten er jeg jævli sint om dagen, folk stjeler som ravner her. Håvard's gamle VR6 ble "ramponert" for noen dager siden og det ble stjålet felger fra en bil i nabolaget her...

Ja, kan ringe og høre om kvittering i morgen, han er i Oslo nå..

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker så mye..

Golfen blir satt bort i vinter, så jeg ska ikke legge om dekk engang, bare skru de av og setta bilen på bukker... Så skru på sommerhjulene til vinteren og knipse litt bilder.... Så av igjen..... :D

Blir gammal Opel med 6`er og bakhjulstrekk ;) :D

Sorry for mye off topic i tråden din Woundz.....

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye..

Golfen blir satt bort i vinter, så jeg ska ikke legge om dekk engang, bare skru de av og setta bilen på bukker... Så skru på sommerhjulene til vinteren og knipse litt bilder.... Så av igjen..... :D

Blir gammal Opel med 6`er og bakhjulstrekk ;) :D

Sorry for mye off topic i tråden din Woundz.....

Ja, det er bra... Tørke, og kose litt med Golfegutten... Blir vel litt 240-kjøring på meg da, ahh...bakhjulsstrekk... Gleder meg... Blir vel snart is her, var -9 her på mandag... Brr...

Nå er det vel nok off topic ja....

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Woundz

Fått låne ett kamera av en kamerat, så bare legger inn noen bilder av litt bedre kvalitet.. ;)

Noen som vet hva det Power-filteret der heter?

Er det ikke K&N filter da?

Fine bilder, nydelig i lakken bilen, ser ihvertfall slik ut på bildene...

Rent og fint under huven å :)

Men kan neste stikke hode oppi skjermene da :P

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry ass, men jeg får dødsvondt i magen hver eneste gang jeg ser den halvstylede terrengbilen din. Ikke noe personlig, men hvis ikke du setter på noe skjørt og senker den bilen en halvmeter snart - så kommer jeg og Suvdal, og legger deg i jern!

;)

2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro

1993 BMW M5 - Banebil

2003 BMW 320 DA M-TECH II

1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing

1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KingB

Sorry ass, men jeg får dødsvondt i magen hver eneste gang jeg ser den halvstylede terrengbilen din. Ikke noe personlig, men hvis ikke du setter på noe skjørt og senker den bilen en halvmeter snart - så kommer jeg og Suvdal, og legger deg i jern!

;)

Hehe, så ille er det vel ikke (?) ;) Men senk er iallefall noe som MÅ prioriteres nå som du har bytta felger...

Men for all del: HUSK det jeg sa om sølv/chrome og blå fargen du har på bilen din.......... ;)

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så ille er det vel ikke (?) ;) Men senk er iallefall noe som MÅ prioriteres nå som du har bytta felger...

Men for all del: HUSK det jeg sa om sølv/chrome og blå fargen du har på bilen din.......... ;)

Okay da, mulig jeg fyrte litt mye her. Hehe, vi venter i spenning :)

2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro

1993 BMW M5 - Banebil

2003 BMW 320 DA M-TECH II

1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing

1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KingB

;)

Hehe, det var da voldsomt da.. Dere kan godt komme, bare dere tar med dere justerbart senkesett, og skjørter og glemmer håndjerna :)

Bare for å sagt det, så har jeg ikke fått lappen enda(Ca. 3mnd til), og jeg går siste året på skole nå, og har en liten jobb, så penger blir det lite av, desverre :( Ellers så er ikke jeg den tregeste med kjøpe styling :)

Er det mange her som kjører med 17" og senking, eller er det 18" og 19" det går på? De ser små ut nå, men hjelper vel kanskje litt når man får senka den litt..?

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, slapp av du.. Han kødda nok så det holdt ska du se ;)

Apropo det du skriver; Har også tenkt tanken på at de felgene dine kanskje blir 1 hakk for små, men mulig det blir bedre når du får på senk..

Er ikke lenge til jul da ;) Har du råd til sånn bil og alt mulig FØR du i det hele tatt får lappen, kommer nok nissen med fine gaver til deg vil jeg tru... ;) ;) Bare han tar med de rette gavene da ;) ;)

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider