Gå til innhold

Kjøpt meg Golf 4!

Ranger emnet

Woundz

Anbefalte innlegg

Hehe :)

De felgene kjøpte jeg egentlig til Civicen, og der syns jeg 17" var perfekte.. Så leverte vi inn bilen igjen, og da sto jeg igjen med felgene.. Det var 4-bolt på civicen og 5-bolt på golfen men dekk-butikken ga oss nye felger på de samme dekka, uten mellomlegg, så da regna jeg med det var bra. Men så ser jeg dere har fått inn 225-35\19 osv. så da angrer jeg litt på at jeg ikke klemte til med 18" ihvertfall.. Menmen.. :rolleyes: De nye dekka mine var jo litt mindre enn orginal dekkene og da.. 2cm kanskje..

Takk for all hjelpa jeg har fått, og tar gjerne imot mer :)

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Suvdal

Hvorfor fikk du ikke overbevist Håvard om det oxo da!!!???? Så hadde jeg hatt det nuhh ;) :D

hehe, fordi han fikk de der til rett pris tror jeg....Og jeg syntes de så store ut....

Og fordi de ble kjøpt i fjor, tommene øker for hvert år vettu ;)

Men nå har det jo begynt å bli for stort for de stakkars bilene, det er jo ikke plass til alt under de der skjermene....Så da må det bygges ut og bli bredt....

Nå har vi jo kommet til et vendepunkt egentlig, nå går jo tommene nedover istede, lite og bredt, nå er det doruller som er fett.... (heh, rima faktisk...)

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider