Gå til innhold

Hvis fram vinterbilen!

Ranger emnet


viper

Anbefalte innlegg

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Tommy_erwin

Har fått tak i et røykleggings kit fra Rudolf Blodstrupmoen racing til vinterbilen nå. Når jeg kommer sidelengs i rundkjøringene kommer ingen til å se hva som skjedde. Beboere av Årnes, pass dere

 

P1010011s.jpg

 

Lol.. ikke fått solgt russebilen enda? :D

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

 

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel denne karen som får slite i vinter. Så vist noen fra Mo i Rana ser meg nede i en grøft til vinteren mens de ratter rundt i noe som kan dra meg opp, vær nå så snill og stopp da :rolleyes:

 

mazda_01.jpg

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Viking067

Det blir nok denne

index.php?module=photoshare&func=viewimage&iid=701&viewkey=

 

Bittelitt åff tåpikk, men jeg lette etter den bilen der i longyearbyen forleden, Viking! trodde jeg passerte deg flere ganger, men fant fort ut at det finnes omtrent like mange STi'er der som det finnes traktorer i Oppdal :(

 

---

min vinterbil:

Annonse010.jpg

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hawkon

 

Bittelitt åff tåpikk, men jeg lette etter den bilen der i longyearbyen forleden, Viking! trodde jeg passerte deg flere ganger, men fant fort ut at det finnes omtrent like mange STi'er der som det finnes traktorer i Oppdal :(

 

---

Hvis det var du som la igjen en lapp på ruta, så sendte jeg en sms og prøvde å ringe noen ganger!

 

Mandrel: Ja, skaff deg en jobb og kom ;-)

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Viking067

 

---

Hvis det var du som la igjen en lapp på ruta, så sendte jeg en sms og prøvde å ringe noen ganger!

 

Hey! ja, det var meg :D jeg venta litt utenfor butikken der i håp om at du skulle komme men.. fikk aldri noen sms eller anrop :(

 

Likte iallefall Longyearbyen veldig godt! Kunne godt ha vært der ett par år hvis jeg fant en dugelig jobb, så du får si ifra hvis du ser noen IT-stillinger som lyses ut ;)

 

ps: kan bilen taes med til fastlandet etter 6 år? eller funker ikke flyttegodsgreia der og du må betale avgifter uansett?

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår