acoupe Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by Viking067 Bildet dekker en del av venstre kjørebane også :-) regner å håper på at det ble knipsa akkuratt da han i opelen rulla over i feil kjøreretning ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Men er det noen som vet hvor langt ifra bilene er når fotobokser tar bilde ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by CesiuM_e Jeg nekter å tro at de gir DEG bot for å kjøre for fort + å kjøre forbi på feil side ;) hehe...for håpe på det beste ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Er det ikke slik at fotoboksen knipser BEGGE kjørefeltene? Mener jeg leste noe om det i avisen engang... eller er det bare når det er 2 felt i samme retning? Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Om det ligger to bilder side om side på et slikt bilde, så vil jeg tro de tar den som ligger i feil felt, altså det ytterste, for det er der folk kjører forbi. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Jeg har vært utsatt for en lignende episode.. kappa med en golf3 gti.. blei lei av å ligge i rundt 140.. som tydeligvis var cruise farta hans.. :D Jeg var lommekjent og viste om en fotoboks omlag 3 km lenger fremme, så jeg brant forbi golfen.. kjørte som hen helt og bråbremsa forran fotoboksen.. golfen la seg ut og susa forbi.. han hadde sikkert 150 da han gjorde dette.. han holdt venstre fila forbi boksen.. men her blinka det ikke.. jaja tenkte jeg og kjørte i fartsgrensa resten av veien hjem.. hehe Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by MacSi Jeg har vært utsatt for en lignende episode.. kappa med en golf3 gti.. blei lei av å ligge i rundt 140.. som tydeligvis var cruise farta hans.. :D Jeg var lommekjent og viste om en fotoboks omlag 3 km lenger fremme, så jeg brant forbi golfen.. kjørte som hen helt og bråbremsa forran fotoboksen.. golfen la seg ut og susa forbi.. han hadde sikkert 150 da han gjorde dette.. han holdt venstre fila forbi boksen.. men her blinka det ikke.. jaja tenkte jeg og kjørte i fartsgrensa resten av veien hjem.. hehe OT: Du har en Opel 1.6l og "brant" forbi en Golf GTI? :rolleyes: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by Dr_S OT: Du har en Opel 1.6l og "brant" forbi en Golf GTI? :rolleyes: Stod at det var en Golf 3 GTi, og de har aldri imponert meg med prestasjoner! Vet ikke hva det er av hester i dem, men kan ikke være nær på så mye som i 2'ern..? Også er vel 3'ern noe tyngre og.. Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Føler'ne i bakken ligger vel så langt ut i motsatt kjørefelt så det ikke er mulig å unngå de med mindre du kjører i grøfta. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Originally posted by Dr_S OT: Du har en Opel 1.6l og "brant" forbi en Golf GTI? :rolleyes: 3er GTi går ræva rett og slett.. De går så vidt bedre enn astraen.. og jeg akselrerte bak han.. så hadde liksom større fart da jeg la meg ut.. han som kjørte var skikkelig vimsete og uoppmerksom.. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 8v eller 16v ? 16v har 150hk fordelt på 1165 kg.. tror du har kappkjørt med 8v jeg..og ja ..8v er rimelig daue. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Originally posted by Mandel 8v eller 16v ? 16v har 150hk fordelt på 1165 kg.. tror du har kappkjørt med 8v jeg..og ja ..8v er rimelig daue. Selvfølgelig var det 8v... Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg