Gå til innhold

ble jeg knipsa ??

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

Jeg har vært utsatt for en lignende episode.. kappa med en golf3 gti.. blei lei av å ligge i rundt 140.. som tydeligvis var cruise farta hans.. :D

Jeg var lommekjent og viste om en fotoboks omlag 3 km lenger fremme, så jeg brant forbi golfen.. kjørte som hen helt og bråbremsa forran fotoboksen.. golfen la seg ut og susa forbi.. han hadde sikkert 150 da han gjorde dette.. han holdt venstre fila forbi boksen.. men her blinka det ikke.. jaja tenkte jeg og kjørte i fartsgrensa resten av veien hjem.. hehe

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MacSi

Jeg har vært utsatt for en lignende episode.. kappa med en golf3 gti.. blei lei av å ligge i rundt 140.. som tydeligvis var cruise farta hans.. :D

Jeg var lommekjent og viste om en fotoboks omlag 3 km lenger fremme, så jeg brant forbi golfen.. kjørte som hen helt og bråbremsa forran fotoboksen.. golfen la seg ut og susa forbi.. han hadde sikkert 150 da han gjorde dette.. han holdt venstre fila forbi boksen.. men her blinka det ikke.. jaja tenkte jeg og kjørte i fartsgrensa resten av veien hjem.. hehe

OT: Du har en Opel 1.6l og "brant" forbi en Golf GTI? :rolleyes:

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Stod at det var en Golf 3 GTi, og de har aldri imponert meg med prestasjoner! Vet ikke hva det er av hester i dem, men kan ikke være nær på så mye som i 2'ern..? Også er vel 3'ern noe tyngre og..

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

3er GTi går ræva rett og slett.. De går så vidt bedre enn astraen.. og jeg akselrerte bak han.. så hadde liksom større fart da jeg la meg ut.. han som kjørte var skikkelig vimsete og uoppmerksom..

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider