Gå til innhold

Noen som vet hva dete er? Evnt. erfaringer?

Dulle

Anbefalte innlegg

Originally posted by Dulle

Hvis du har lyst til å drøye det til våren, så kan vi spleise på frakta..får helt sikkert med andre her også..

Høres det ut som en plan? For da driter jeg i alt, og bestiller alt jeg vil ha på den ene pakka..

Til våren altså.

Februar/Mars engang, så blir vi alle ferdig med installasjon osv til våren VIRKELIG river igang!

Det frister jaffal meg.. men blir vel en del i toll og sånn!!?? Rekner ikkje med vi klare og få det utenom det..!

Forresten vett eg ikkje om eg har råd ein gang..! Må spare..! (feriepengene kommer jo ikkje til dess :D ) Og så skal eg på Malaysia Ferie, pluss at eg og kånå har fått oss ein liten ein for litt over 1 veke siden..

Men eg må jo ha coilovers.....!!!! Får komme tilbake på den ein gang på nyåret..! *hehe*

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. Ja, må bli en gang utpå nytåret på meg også. Spare spare spare. Tar litt tid å slenge sammen gryna når man er lærling. Men det største problemet er vel for mye planer..

Man vil ha alt vettu..coilovers, felger, eksos, trim..off..

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Originally posted by Dulle

Dæven..

Oppdaga i går hvor ålreit den egentlig er i svingene. Fresa ut av Fredrikstad med en Alfa Romeo et-eller-annet på rumpa..

Den tok meg riktignok greit igjen på slettene, men så kom vi til en stor rundkjøring (er vel norges største muligens)..der tok jeg han i 90 på yttern :P

PS: Alt jeg skriver her er selvsagt bare oppspinn. Politimenn bør bare le med historiene..

Hvilken alfa?????

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider