Gå til innhold

Belønning!! Bilen min er stjålet!

Ranger emnet

joarek

Anbefalte innlegg

Golf 2 sølvgrå metallic DE 35463

bilen.jpg

Denne ble stjålet fra Grorud natt til igår eller idag tidlig, ligger ikke noe glass igjen så bilen er blitt dirket opp. Bilen er sansynligvis blitt tauet bort da du må vite hvordan du skal få fyr på den.

Ringt til Falken og de har ikke fått den in!

Specs. 90 fanger bak men ikke forran, skinnseter og uten sete bak, sort interiør, midtkonsoll med brytere for el. vinduer, speedo 16v (260 kmh), 15" bsa racing felger 195/50/15, takluke, klistremerke nederst i bakruta; tommy pisser på ford merket (sorry ford gutta, intern spøk mot en kompis), masse verktøy deler osv. lå i denne bilen!

felger.jpg

motor.jpg

Om dere kunne ha øyne og ører åpne blir jeg veldig glad, har lagt ned utrolig mye arbeid i denne bilen og mye gjenstod før den var ferdig....

Som sagt, belønning!!!

FAEN!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fått et tips: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?threadid=12534

Sitat fra vwaudi-club.no:

Hallo,Hallo

Er ikke sikker på om det er samme bil,men jeg så en slik Golf på en biltralle bak en svart amrikansk pick up - tror det var en Dodge.

Med stooore hjul på.

Den var avskiltet,men var merkelig lik denne bilen.

Hvis bilen mangler skjermbue list fortsatt foran, men har bak da.

Felgene såg også like ut.Trekk bilen hadde nokså stor fart så jeg fortsatt ikke sikker.

Sto på Tex Burger på Sjølyst - bilen passerte ute på E18 mot Drammen.Dette var ca. kl 13 idag.

Så vær på vakt folkens nedover mot Asker / Drammen.

Kanskje er det noen som ser bilen.

MVH

Reidar

Så bilen er observert.... Mere info senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei FY FAEN, nå blir jeg forbanna. helvete så surt. når du endelig har fått den på veien og ting begynte å se litt lysere ut. ="(#?"# er jo ikke mange dagene siden jeg var og så på den og du strålte over nyinnskafne deler. er jo flere kameraer på veiene nedover som burde ha fanga opp denne bilen på kamera og du har jo også tidspunkt osv. bensin stasjoner ++ . lykke til videre og finner du karen skal man faen meg knekke skåler.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider