Moldvarp Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by hemulen hehe, maks litt bensin avogtil er det jeg skal bruke penger på :P Og kanskje litt spylerveske i slapse årstiden!! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hemulen Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 ja, det må nok til. og litt sølvvask på statoil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Apropos maskin vask.. eg e pokker meg lat der.. tar nesten alltid maskinvask.. men fant ut ein plass eg ALDRI skal gå igjen.. sitter ennå og snufser over dei 2 hakkene eg fekk på felgene på den ene siden etter maskinen.. (tror jaffal det var den) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hemulen Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 hvis man kan stå på en fin stasjon (feks hydro texaco med selvbetjening) er det best. spraye med avfett, spyle med vann, såpe inn, vaske av, tørke og ta seg god tid... og kanskje polere, lakke og rubbe! da blir primeraen fin.. og mattevask og støvsugign Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Koster så vanvittigt vist du ikkje kjøre Suzuki Alto!! Den er liten nok til at du får avfetta, såpt og spylt ALT på ein 20 kroning! (jaffal på statoil Randaberg) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hemulen Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 lol ;) den som hadde en sånn bil ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by Dulle Min har akkurat runda 103 000. Og det oljespørsmålet er vui flere som lurer på. Bør man bytte girkasseolje også, før vinteren? Og dette med tennplugger..så det var nevnt i en annen tråd her, men fikk ikke det svaret jeg var ute etter.. Så..nye plugger og pluggkabler hadde gjort seg..men forfengelig som jeg er skulle jeg gjerne hatt noen kabler i sånn fancy blåfarge eller noe..Er dette å få tak i til vår bil? Skulle jo egentlig tro man kunne bruke samme type kabler som til 200SX..men mulig jeg tar meget feil.. 200sx har ikke pluggkabler;) Her kan du få tak i blå pluggkabler Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Det står 95-97 G20..jeg har en 98 modell..men det skal vel ikke ha noe å si? En ting til..har ikke 200SX pluggkabler?? Åssen får den tent noe som helst da? EDIT: Så det nå, når jeg sjekka litt nermere, at man kan velge 1998 og ja..og det står akkurat det samme på produktinfoen.. ;) Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 min er gått 211000, 12000 siden jeg fikk lappen for 2 1/2 mnd. siden :D Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 min 91 modell 2.0 LX har vel gått 250-255K nå. viser bare 235K på kilometer tellern, men det er pga jeg har byttet hele instrumentpanelet nylig. er egentlig det langt, 250K på en 91 modell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhipeOut Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Har vel trillet rundt 135k nå tipper jeg.. Kjøpte den i midten av juni. Da stod den på 129k... ;) Siter 1988 Toyota Celica 2.0 GT ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R) x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Husker da jeg fikk min 92 LX...Kjørte 8000 på 2 og en halv mnd..trodde nesten ikke det var mulig. Hihi.. Men min hadde gått 225 eller noe når den ble solgt. Har ikke regna på det, men gjennomsnittet er vel cirka 17,500 pr år. Så..ja..det er vel egentlig ett fett med biler når de begynner å bli litt eldre..hvis de fortsatt går, så tar du bra vare på dem, og så holder se seg. Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Såg nettopp nedenom triptelleren, og den sa 21 000 et eller annet nå.. Den stod på 12 000 og noe når eg kjøpte den for.. hmm.. telle over.. ca 5 måneder siden vist.. jøss.. ska sei tiden går fort!! Originally posted by Dulle En ting til..har ikke 200SX pluggkabler?? Åssen får den tent noe som helst da? Eg vett ikkje kossen 200SX har oppsettet, men sånn min motor er, så har eg direktetenning.. Altså, ein "coil-pakke" til hver tennplugg..! Denne coilpakken er plugget direkte på tennpluggen, og ligger oppå Ventil Dekselet. Resten er stort sett elektronisk.! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hemulen Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 lurer på hvor langt en primera kan gå egentlig... opptil 500 000 kanskje ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Originally posted by hemulen lurer på hvor langt en primera kan gå egentlig... opptil 500 000 kanskje ? Så lenge slitasje deler blir byttet (overhaling av motor altså) og den blir tatt godt vare på, med oljeskift, filter skift osv. så burde den jo rent tekniskt sett gått uendeligt.. (eventuellt til rusten tar den, eller matrial tretthet slår til) Ser for meg at opphenget blir skiftet jaffal 1 gang på vei til 500 000... Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg