Primera 2.0SE Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Heisann Er d noen som har denne filmer eller sett den? Er d vits i å bruke penger på? Siter Fina veret,beine veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Personligt så laster eg bare ned sånne filmer..! Synst det er litt "waste" og sløse pengene på det..! Men er du intresert, så koffer ikkje!? Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Jeg syns det var vært alle penga! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Litt feil forum å poste dette i vil jeg si, bruk heller off-topic forumet til slikt. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by awt Litt feil forum å poste dette i vil jeg si, bruk heller off-topic forumet til slikt. Hehe.. kom til og tenke på at eg har rabla ut med "off topic" matrial i nesten alle trådene..! *ooops* Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera 2.0SE Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Ja d er off topic, men jeg bruker kun denne delen av forumet derfor havnet den her. Siter Fina veret,beine veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by Primera 2.0SE Ja d er off topic, men jeg bruker kun denne delen av forumet derfor havnet den her. Joda, men det blir så mye mer rotete da, og du får mer, og kanskje bedre svar hvis du poster der. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Absolutt verdt å se/kjøpe, men er nok hakket dårligere enn 4'ern. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Det er uten tvil den beste filmen de har laget . . . . . . . . . . . . . ...... hittil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Jeg har alle high octane filmene og kan absolutt anbefale alle sammen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Originally posted by Moldvarp Personligt så laster eg bare ned sånne filmer..! Synst det er litt "waste" og sløse pengene på det..! Men er du intresert, så koffer ikkje!? Noen filmer er jo kanskje ikke verdt å kjøpe, men High Octane filmene (bortsett i fra den første) er verdt pengene.. Og hvis ingen kjøper de så tjener de heller ikke nok til å lage flere... Og hva i skal du laste ned da, Einstein? Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg