webgeek Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Noen andre som så på tvnorge nyhetene? Rånere som skulle på trafikksikkerhets-kurs i trondheim som på vei endte opp i kjedekollisjon! Så ikke hvor mange som var innvolvert men var visst en del skader der... fant ikke noe i noen aviser eller noe... Siter 1990 Sierra Cosworth 4x4 Imperial Blue http://www.speedjunky.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by webgeek Noen andre som så på tvnorge nyhetene? Rånere som skulle på trafikksikkerhets-kurs i trondheim som på vei endte opp i kjedekollisjon! Så ikke hvor mange som var innvolvert men var visst en del skader der... Skjedde på vei til 1840 treffet. trafikksikkerhets-kurs? jaja .. så ikke akkurat noe til kursingen, men meg om det. DriveIn kino og greier :) Synes det var et knalltiltak. Kino med lyd over radioen og mange premier byr ikke meg imot. Var vel omtrent 3 biler som smalt sammen. Tror ikke det var noe personskader, men ble endel bulker. En bil måtte visst stå igjen. De sa iaf at den ikke kunne møte opp. Noen her på forumet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wishmaster Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 hmm..jaja, kjipe greier.. hørte at det var rundt 1o stk som var innvolvert..men, det er alltid noen som legger på litt ekstra ;) Siter - 2002 Toyota Celica T-sport - 1993 Mercedes 190E x 2002 "Lotus" Speedster x 1999 Nissan 200sx Z-edition x 2000 Toyota Celica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 jeg så noe om det på "reklamen" for nyhetene, men fikk det ikke helt med meg..så ikke bra ut hvertfall! noen som har mer info? takk mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 haha.. tullinger.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 http://www.adressa.no/trondheim/article.jhtml?articleID=513410 Var visst først 3 biler som kolliderte, så tre til etterpå .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 "Politiet ga ungdommene beskjed om å holde minst ti meters avstand, men dette har tydeligvis ikke blitt gjort. Bilene holdt bare 50-60 kilometer da de smalt i hverandre." Hvis de holdt 50 km/t kjører de 13,75 m/sek. Ikke bra med lite mellomrom mellom bilene. Hvis førerene har folk i bilen, musikk osv. kosentrerer de seg ikke nok og reaksjonstid blir lengre. EDIT: I avisen skrev de "bare" 50-60. Jeg syntes 10 meter var alt for lite. Hadde de kjørt litt fortere hadde de kalt det råkjøring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Jeg kjørte i kolonna og så dette, tok dette opp på film, men vet desverre ikke hvorden jeg legger den ut på nett..:( Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 jeg og en kompis i mercha hans lå rett bak den røde civicen som krasja.. det skjedde sånn plutselig , og vi var ca 10 cm +- fra å treffe han .. det som berget oss var at han gav gass da de andre bremset og dermed laget en luke forran slik at vi fikk bremset.. hastighetene som var like før det smalt lå oppunder 80km/t ( så en 50-60km/t var det sikkert da det smalt).. var totalt 6 biler det var skade på :P MVH Morten Schjetne Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Kjørte tilfeldigvis forbi når de sto i grøfta. Så ikke så veldig alvorlig ut egentlig. Trodde det var noe teknisk kontroll på den trafikkstasjonen, for det sto en lang rekke med styla biler. "Nå er det mange som får pålegg" tenkte jeg :) Kjedelig med sånt, fordi de fleste voksne som kjører forbi sikkert regner med at det er råkjøring med i bildet, og da får enda mer negativt syn på ungdom med stylede biler. Fikk høre etterpå at det skulle være drive-in kino. Bra tiltak! Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by gsi-power Jeg kjørte i kolonna og så dette, tok dette opp på film, men vet desverre ikke hvorden jeg legger den ut på nett..:( har du filmen på pc? i såfall kan jeg hoste den for deg. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Liten filmsnutt, fikk med meg bare den inntrøkte golfen :D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg