Gå til innhold

245 77mod prosjekt:D

Ranger emnet

Vomaz

Anbefalte innlegg

Originally posted by Vomaz

jag har kommet på bedre tanker;)

sjekk her for bilder:D

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=57539

Det er godt det da :) det jeg mente med det var liksom det med å sveise om baklykter osv.. for da var jeg enig med Volvo-Lars atte da kan du like godt handle nyere... men etter å kikket på bildene så er bilen i en forfatning som gjør at uansett åssen du velger å bygge den opp så blir den bedre.. sier ikke atte det er et sjagseløst prosjekt! men det liksom så mye jobb atte mange ville heller ha driti i det.. men det er jo helt klart at d er en fordel atte den blir veteran oxo om ikke alt for lenge..

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FriX-244TiC

Det er godt det da :) det jeg mente med det var liksom det med å sveise om baklykter osv.. for da var jeg enig med Volvo-Lars atte da kan du like godt handle nyere... men etter å kikket på bildene så er bilen i en forfatning som gjør at uansett åssen du velger å bygge den opp så blir den bedre.. sier ikke atte det er et sjagseløst prosjekt! men det liksom så mye jobb atte mange ville heller ha driti i det.. men det er jo helt klart at d er en fordel atte den blir veteran oxo om ikke alt for lenge..

eneste grunnen til at jeg velger å pusse opp bilen er pga da har jeg "snart" en veteran som er slik som jeg vil den:D

og jeg vraket/dompet jo en 242 77mod for ikke så lenge siden... :rolleyes: men den hadde MYE MER rust.. men nå angrer jeg på at den ble dompet:( men men;)

så denne gengen skulle jeg prøve å berge bilen.....;) åsså fikk jeg jo bilen GRATIS:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider