Gå til innhold

volvo 245 bilder???

Ranger emnet

Vomaz

Anbefalte innlegg

Originally posted by Breisladdern

fra 77 til 90 er vel selve luka ganske lik egentlig. mens baklyktene er forskjellige.. Etter 90 så blei bakruta limt til luka og lista er flat, slik som på alle nyere stasjonsvogner..

Jeg har ei slik luke tilsalgs foresten..

så det er bare baklyktene som er forskjellige fra de årsmodellene?? (foruten at bakruta er limt osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en hel del forskjell fra 77 til 90, fronten (med skjermer, som forresten i 84 får ny type blinklys)

panser/plate mellom front rute og panser.

speil(86), dashbord + div innredning, fangere(81)

og...... hmmmmm.... ja små ting, nyere går foreksempel takluka også opp bak (i tillegg til å gå bak)

ja, mener dette var det meste... men, som sagt er det også en god del småting som jeg ikke kommer på i farta

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JEPS

er en hel del forskjell fra 77 til 90, fronten (med skjermer, som forresten i 84 får ny type blinklys)

panser/plate mellom front rute og panser.

speil(86), dashbord + div innredning, fangere(81)

og...... hmmmmm.... ja små ting, nyere går foreksempel takluka også opp bak (i tillegg til å gå bak)

ja, mener dette var det meste... men, som sagt er det også en god del småting som jeg ikke kommer på i farta

oki.. thanks.. menne jeg tror jeg kommer bare til å bytte dashbord, front og baklykter på min:D da ser den vel ut som en 82-85mod?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndtaket på bakluka er vel også blitt bytta med tiden..sitter vel en tynn chroma sak på din..på min 91 modell er det et svart litt tykkere plastikk håndtak..

`09 Ford Mondeo Titanium S (venter utålmodig på den nye bilen :)

`91 BMW 318 (midlertidig bil, restaureres)

`08 Ford Kuga 4x4 (solgt)

`07 Ford Mondeo 5-dørs (James Bond, solgt)

`91 Volvo 240 stv (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er kompisen min sin 81mod 245 dl. Den sa takk for seg i fjor vinter. Da hadde den gått 330000 og var så rusten at hvis du sparka på den så datt det av rustbiter. Men den var tøff!!!

RobbansVolvo.JPG

Så en 245 med helt røde baklykter, det så ganske tøft ut. Er det lov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kristian S.

Her er kompisen min sin 81mod 245 dl. Den sa takk for seg i fjor vinter. Da hadde den gått 330000 og var så rusten at hvis du sparka på den så datt det av rustbiter. Men den var tøff!!!

RobbansVolvo.JPG

Så en 245 med helt røde baklykter, det så ganske tøft ut. Er det lov?

utseende har liten rolle so lenge lysene lyser rett farge:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...