PoloDude Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Har noen skifta lysbryteren på 6n før???......... Lurte litt på å la Møller fikse det på service...,men å spare de kr gjør heller ingenting.....(da bryteren koster 1100kr) Tok hånda opp fra hanskerommet(under rattet) og kunne da dytte litt på plata som bryteren sitter på.....dvs den lille "3 kanten"........jeg har tåkelys,men ikke justering av høyden på lysa innefra hvis dette har noe å si for mont.... Har noen en forklaring??????? Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Snakka med Møller og han jeg pleier å snakke med der sa de kunne fikse det på service uten store tilleggskostnader....så da gjør jeg det....... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg