Gå til innhold

Turbo Primera SRi tilsalgs

Mew

Anbefalte innlegg

Tror den har stått til salgs en stund. Mener det ikke var Turbo sist den sto til salgs. Sikkert angra og satt inn litt snacks i den ;)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker tilbake til da jeg var på utkikk for 1,5 år siden..

Da sto det en 96 sri til salgs.. Styla max, felger, senka, eksos osv. hadde også turbo samt NOS.

Skulle ha 110 000 for den..

Husker jeg ikke ville se på den engang, fordi jeg mnte jeg skulle fikse opp bilen selv på samme måte..hehe

sånn i ettertid har jeg angret som en hund.. tenk hvor mye peng jeg hadde spart ved å kjøpe ferdig...

blargh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PrimeraSRI

Blir ikke det samme å kjøpe en ferdig da :=)

Så lenge det gjelder turbo, så er det jo heller ein god begynnelse, enn og kjøpe ferdigt! ;)

Tenk på kor mye du kan modifisere den. ende opp med gjerne 350-400 hest.. Bare på framhjula... Du blir jo knall flink til og bruke clutchen og gasspedal med no sånt! (eventuellt rett i ein fjellvegg)

Så ja, kjøpe ferdigt turbo kan "spare" deg en del slit og penger. (men den kan nok og slå tilbake temmeligt hardt)

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by partypulp

Den jeg snakket om var da også godkjent med godsakene.. sto i vognkortet..

Det er sikkert ein heildundrandes fordel..! (virker som det kan verr litt vanskeligt og treffe dei rette personene når det gjelder sånnt) Ein på jobben min sier at det gjelder og gjere seg vrang, og motsi dem helt til dei kan slå opp i regelboka og konstantere at det ikkje er lov.. (men som sagt, reglene er ikkje alltid nøyaktige, så han du snakker med kan jo tolke den på ein heeelt annen måte en du selv)

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider