Gå til innhold

Min nye bil

Ranger emnet

2maz

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk takk. Fornøyd med fargen, og lakken er veldig fin. Så og si ingen steinsprut. Men så er det jo bare 136000km på telleren og då. Kan være litt derfor.

Mistenker at inmaten er fjernet. Fant litt mistenkelig sveising på potten.

BMW324TDa: Mista lappen på Foldnes. Strekket før innkjørselen til larslia.

Så nå blir bilen avskiltet og skal gjøre bilen så strøken som mulig. Og hive på litt forskjellig etterhvert som pengene kommer. Har nå 6 måneder på meg då, får se lyst på den på den måten :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by 2maz

Tror at jeg holder meg på den sikkre siden. Får heller stå å se på med en brus og en pølse i hånden et halvt år til ;)

ØØØØhhhh.... ikkje helt sikker på ka du vil fram til her men....

Håper det er mat vi snakker om:D

Kristian

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktsik den e46 M3 fronten som er mest aktuell som konkurrent til M3 fangeren. Heller faktisk mest over til E46 for øyeblikket... Kjøper fangere når lappen næremer seg tilbake. Akkurat nå er jeg på jakt etter effektanlegg. Der og er det litt frem og tilbake om jeg skal ha DTM eller Vanlig, 2 på samme eller en på hver sin side... Effektanlegg må jeg bestemme meg for til neste uke, for da er det budsjettert det og Greenfilter. Anlegg starter jeg snart å bygge også. Der OG må jeg bestemme meg for å ha enten èn dyr og kraftig sub, eller 2 litt billigere og mindre krafitg. 2 fordi det ser bedre ut, en fordi det blir lettere med forsterker osv... Felgene bytter jeg kanskje ut neste vinter.

Bare kom med forslag til hva jeg kan gjøre eller ikke burde gjøre. Legger ut info og bilder så fort det skjer noke nytt.

Urgolf: Ja, vi snakker mat her ;) Blir sulten av å se på

Lenke til kommentar
Del på andre sider