Trond.S Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Hei Jeg lurte på om noen har noen tips til hvordan man kan få litt mer fart i en 87 mod Saab 900 med 2.0l forgasser motor (8 ventiler). - Hjelper det noe særlig å plane toppen et par millimeter? Eller blir bilen bare vanskelig å starte? - Å pusse litt i toppen hjelper vel også litt. - Finnes det noen kammer fra andre typer Saab motorer som gir litt mer sprut? Selv er jeg Volvo frik og veit at det finnes mange forskjellige kammer der. - Eller er Pierburg gassern det mest effektive å bytte i en annen billlig sak. Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 Hei. Har drevet litt med saab men kan ikke sa at det finnes så mye trim deler til suge saab. turbo er nok tingen for deg. sug går ikke bra før det koster mye penger. Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 hvis du gjør det med toppen selv hjelper det sikkert litt i forhold til pris men det er ikke noe jeg hadde giddi. Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Desember 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Hei! Ja, det stemmer vel som du og mange andre sier. Turbo er veien å gå det :) Selv er jeg hekta på det! Grom lyd i vifta! Ganske billig å få tak i en motor også. Får se hva eiern vil. Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg