Bauf2k Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 hei! jeg har for ca. 1 måned siden kjøpt meg en 86mod. 325im og har et lite problem med den. Termostaten holder seg på litt over det blåe.. uansett hvor lenge jeg kjører den! den vil faen ikke bli skikkeli varm. det er vel termostaten som er fucka,eller? kiddie skal hive den inn på naf test når jeg får råd,så hele bilen blir sjekka godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Screamer Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Sjekk at du har nok kjoelevann (= ingen lekkasjer) Hoeyst sannsynlig er det bare termostaten ja. Relativ billig og enkel affaere. Siter Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Originally posted by Bauf2k hei! jeg har for ca. 1 måned siden kjøpt meg en 86mod. 325im og har et lite problem med den. Termostaten holder seg på litt over det blåe.. uansett hvor lenge jeg kjører den! den vil faen ikke bli skikkeli varm. det er vel termostaten som er fucka,eller? kiddie skal hive den inn på naf test når jeg får råd,så hele bilen blir sjekka godt. sjekka om termostaten i det hele tatt er der? =) da får du ikke bilen så lett varm Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg