Gå til innhold

1000-metere

Ranger emnet

El_diablo

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på å gå til anskaffelse av noen 1000-metere til bilen min. Derfor lurer jeg på noen småting. F.esk jeg vil helst at ekstralysene skal kle bilen mest mulig, slik at det ikke ødelegger utseende på bilen. tenkte på f.esk å montere noen små på en brakett som du fester bak skiltet. Er det bra lys i de små lyktene? Er det noen som kan anbefale supre lykter i forskjellige prisklasser og størrelser?

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 stk Hella Rallye 3000 blue og har ikke noe å utsette på lyset iallefall.. Er klart at utseendemessig så er de sikkert ikke det beste jeg kan sette på. En ting er iallefall sikkert.. Det er bedre lys i runde lykter en hva det er i firkanta lykter.

mk3-ekstralys.jpg

1994 VW Golf TDK

2000 Yamaha Dragstar 1100

x 2006 Bombardier Outlander 800

x 2006 Bombardier Rally

x 1982 "Chewy" Corolla DX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Italiano power

Jeg lurte på å gå til anskaffelse av noen 1000-metere til bilen min. Derfor lurer jeg på noen småting. F.esk jeg vil helst at ekstralysene skal kle bilen mest mulig, slik at det ikke ødelegger utseende på bilen. tenkte på f.esk å montere noen små på en brakett som du fester bak skiltet. Er det bra lys i de små lyktene? Er det noen som kan anbefale supre lykter i forskjellige prisklasser og størrelser?

Nå aner ikke jeg hvaslags bil du har, men slik ordna jeg det på damas S40 :

4.jpg

Dette er noe hella-greier til en 6-700 kroner for et sett. Gir ikke allverdens lys i forhold til større lamper, og den lave monteringen er ikke idéel, men det hjelper godt på.

Slik har jeg ordnet det på min :

2.jpg

Her ser du fire fjernlys. Det er nye lykteglass til drøye 1000,- pr. stk og relé på de innerste fjernlysene. Noe bedre lys får man ikke på en 124 uten å begynne med høyere wattstyrke, xenon eller bøtter.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider