240 V8 POWER Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 hvilken vinge tror dere hadde gjort seg på 240n min? bilder på www.degernes.tk jeg er ANTI alu-vinge og sånn jalla-drit... synes R-vinge blir litt i minste laget, tenkte selv litt på noe sånt som s70 vingen på http://www.hallsjostyling.com... sikkert mange som har bra tips jeg aldri har sett før :D helst med bilder! Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Den vingen som sitter på denne bilen er tøff. Jeg syns heller ikke at alu vinger er så tøffe. ps. liker den bilen din. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
varjas Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Jeg syns du skal kjøpe S70 vingen fra Hällsjostyling. Vil kle bilen din siden du har masse styling fra før Siter - Opel Astra '99 x Volvo 745GLE '87 x Opel Corsa 1.4i Joy x Volvo 760 Tic '83 x Volvo 740GL '85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 kunne tenkt meg flere forslag først... Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SVK Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 kul bil... de felgene var jo bare helt konge da(har de samma på 240'n min).... hva med den hva men den 850 vingen fra plast o son som det er bilde av på bcb..!! kunne kansje passa med den styliga du har... Siter hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 njaa liker ikke felgene helt jeg ;) kunne tenkt meg noen 5-eika med skikkelig kant... den vinga syns jeg faktisk er veldig fin men vet ikke om den passer rett på.. .skjærer seg kanskje med vinkelen på vinga i forhold til på skjermene osv...?? flere forslag tas imot! :D Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg