hatsu Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 ...kom over denne sida i jakten på en "pocketbike" til guttungen,...men siden dette var såpass rimelig, kjøper jeg nok en til meg selv oxo for å ha den baki charaden... :D kewlt. :D EDIT: linken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Haha, KONGE! :D Skal også ha baki :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Er disse street legal, slik som i mange stater i USA? Må de isåfall registreres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Ikke street legal....not for use on public roads Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 http://www.hydr.org/viewtopic.php?t=42 Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Trukke du får pes hvis du kjører på fortauet fra huset til Rimi liksom... Correct me if I'm wrong... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Trukke du får pes hvis du kjører på fortauet fra huset til Rimi liksom... Correct me if I'm wrong... Oh yess, blir du sett da så huker de deg rett inn.Ingenting er så ulovligt (bortsett fra 10km/t over grensa) som å kjøre uregistrert kjøretøy på fortauet. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by Viking067 Oh yess, blir du sett da så huker de deg rett inn.Ingenting er så ulovligt (bortsett fra 10km/t over grensa) som å kjøre uregistrert kjøretøy på fortauet. Såpass?? Jøss... Haha :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Dette er sjeft, tenk om jeg fikk samla noen ekstra kroner til en slik :) Det vil jeg prøve på, også 2300kr inkludert frakt da gitt. Det er jo grisebillig!!! Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by Precious Dette er sjeft, tenk om jeg fikk samla noen ekstra kroner til en slik :) Det vil jeg prøve på, også 2300kr inkludert frakt da gitt. Det er jo grisebillig!!! Må vel legge til moms og homo-toll/avgifter, siden det er svensk side? Eller bare kjøre over og hente en :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Hehe, det å ha en pocktebike bak i bilen som styling var jo en konge ide! (for de som driver med slikt). Hvis de er så billige må jo dette bli en trend. Kan se for meg noen heftige streetmeets hvis alle traf fram pocketbiken fra bagasjen når de har parkert rånebilen. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by arildh Hehe, det å ha en pocktebike bak i bilen som styling var jo en konge ide! (for de som driver med slikt). Hvis de er så billige må jo dette bli en trend. Kan se for meg noen heftige streetmeets hvis alle traf fram pocketbiken fra bagasjen når de har parkert rånebilen. Haha, tenk deg synet på 100 voksne gutter som fiser rundt i bikes'a sine på streetmeet-plassen :D Gøyalt altså... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Er vel bare å bestille og så hente den i Sverige, gidder jo ikke å registrere en sånn alikavell! Det var skummelt billig! Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Er det mulig å få registret disse da? Den minste som går i 45km/t bør kanskje kunne registreres som moped, men det tillater vel ikke oladunk!!!! Ellers ska jeg selvfølgelig reise over å hente den og kjøre hjem igjen uten å bli stoppa i tolla. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Det hadde vært noe å hadd hjemme på sommern!! Helt rått.. hvor lang rekkevidde har dem på den svære tanken? Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg