hatsu Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 ...den norske sida (hydr.org) selger ikek lenger i norge?!.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Denne enorme tanken rommer hele 1 liter med bensin og er estimert til å holde i 30km. Dette er sikkert med skikkelige gass pådrag :D Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Kan jo alltids ha en bensinkanne i sekken eller noe! Hvis man skal på lang tur :) Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Fylle en 1 og 1/2 liters flaske med bensin og fylle på etterhvert, da har du med en og en halv ekstra tank :P Denna tanken er liten. Ellers slang jeg inn en post på forumet demmes og spør etter godkjenningspapirene demmes, kanskje det er en mulighet for oss i Norge også. Jeg ska prøve å sjekke det ut med biltilsynet her i Skien. http://wallis.everywebhost.com/forum/viewThread.php?id=9 Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Finnes pocket bikes som går i 80km/t. Angående registrering så kan man nok drømme om å få det til i Norge. Biler og større doninger vil ha problemer med å se en person som kommer i 55km/t, 50 cm over bakken. Livsfarlig spør du meg.... Men tror jeg må ha meg en sånn pocket bike ser jo grisemorsomt ut å kjøre ;) Sjekk ut videoer med Svensker som kjører pocket bikes her: http://www.ketogan.com/videos.php?vid_cat=1 Norsk forhandler av pocket bikes: http://www.minibikes.no/ Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Synes dette så genialt enkelt ut, nesten litt for.. Har ikke kommet no betalings info enda... Så stiller meg litt kritisk foreløpig. Dog kommer det noen ordentlige avtaler som styres av utenforstående virker det fristende. Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Jeg skal bare kjøre litt rundt i nabolaget og innom butikken for moroskyld jeg :D , men vil ikke riske lappen for den turen. Ellers ska jeg ikke bevege meg på noen andre veier med denna, kanskje ha den med på turer og sånn oxo. Tror ikke de er så veldig behagelig å sitte på i lengre tider. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by Precious Fylle en 1 og 1/2 liters flaske med bensin og fylle på etterhvert, da har du med en og en halv ekstra tank :P Denna tanken er liten. Ellers slang jeg inn en post på forumet demmes og spør etter godkjenningspapirene demmes, kanskje det er en mulighet for oss i Norge også. Jeg ska prøve å sjekke det ut med biltilsynet her i Skien. http://wallis.everywebhost.com/forum/viewThread.php?id=9 Tror det de mente i den posten var problemer med å registrere seg på forumet dems... Eller?? Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Satan.. skulle hatt en slik en ja... arti leketøy:D Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by TommyTott Tror det de mente i den posten var problemer med å registrere seg på forumet dems... Eller?? F***!!! Kanskje det.... Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by Precious F***!!! Kanskje det.... Hehe. Tror det. Det var svart i en annen post at de ikke var lovlige på vanlige veier, så tror det var det de mente. Men men... Hadde vært kult med en sånn.. Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 jeg kan hjelpe dere litt på vei her, jeg ble stoppet av onkel fordi jeg kjørte en ELEKTRISK spark som ikke gjør mer enn max 20km/t altså man løper fortere, jeg fikk høre hvor dum jeg var, at jeg kunne miste mitt førerkort å du vet ikke hva osv osv.. dette var da jeg kjørte til butikken med en fot på "bryteren" å en sånn halveis i bakken for å ta litt fart da det gikk litt sakte å bare stå der å kjøre.. så om du skal kjøre rundt med denne så vær litt forsiktig, men jeg kommer til å kjøpe meg en! :D Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Urke Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Noen som har hørt noe mere om dette? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Originally posted by S2alek` Noen som har hørt noe mere om dette? Mvh Nei.. Jeg sendte dem en mail å spurte om det var mulig for folk fra Norge å være med på gruppekjøpet men har ikke fått noe svar ennå. Er vel en uke siden jeg sendte mailen. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 jeg bestilte en sånn 49 sak da den har alt av lys, og har støtdempere :p så er den mye større ;) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg