Mandel Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 fartsgrenser er fartsgrenser og er der for og IKKE overtredes, selv om du kjører forbi. Vet om 2 som strøk pga dette. man må avgjøre selv om man egentlig trenger og kjøre forbi. Jeg for min del tok avgjørelsen om og ikke kjøre forbi, og 1-2 min senere merket bilen foran at han lå for sakte, og skøyt fart.. Tips til andre er : HOLD AVSTAND til bilen foran..mange som driter seg på det Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Fartsgrense er fartsgrense ja. Forbikjøringer er først og fremst nødvendige f.eks. hvis du havner bak en trailer som kjører i 80 i en 90 sone eller f.eks. en bil med henger som kjører saktere enn fartsgrensa... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Fartsgrense er fartsgrense ja. Forbikjøringer er først og fremst nødvendige f.eks. hvis du havner bak en trailer som kjører i 80 i en 90 sone eller f.eks. en bil med henger som kjører saktere enn fartsgrensa... akkurat! tenk deg at du ligger bak en bil som holder 70 i 80 sona, du trenger sinnsykt lang strekkning for å komme deg forbi uten å bryte fartsgrensene da... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desperado Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Hei, sorry for sent svar men det skyldes på grunn av RÅNING, klarte lappen jeg vettu, gikk som smurt. fikk en rute jeg kjente godt og en sensor som var hyggelig og lot meg snakke under turen! sees på veien folkens. fred ut Siter - Ford focus 2000 - Vespa 50 special 79 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 gratulerer da!!! *gledemegtilmintur* Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Gratulerer så meget...Kjør forsiktig! Og spar på "prikkene"!!! :D :D Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Gratulerer! Husker følelsen når jeg kunne kjøre alene for første gang! Ubeskrivelig. Kjør hardt, kjør stil :D Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Like ubeskrivelig som følelsen jeg fikk da jeg møtte han på veien i går og skjønte at han hadde fått lappen, så det hvertfall går to ordentlige biler på veien! :P Må bare gratulere, da er det en til av oss.. Men ta det pent, a! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 gratulerer med lappen... oftopic men går du på teknisk allmenn mek på rud Desperado?? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Gratulerer !!!! Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Gratulerer :) Bruk hodet i trafikken :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg