kadettcgte Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Hvis noen har noe av dette til Kadett C er jeg interessert: - Senterkopper til ATS 13" felger - GTE ratt/evt. fra Ascona/Manta B SR - GTE/SR instrumenter - GTE speil eller Engelmann - GTE stoler - GTE felger eller andre orginale alu felger - Orginal radio - Berlinetta og Rallye emblemer/dekaler - Lokk til hanskerom - Orginale ekstralys Det kan være noe jeg har glemt, men når det gjelder orginalt ekstrautstyr og GTE/SR deler er alt av interesse. Disse tingene vokser ikke akkurat på trær lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyostli Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 hva gir du meg for speil og instrumenter a? Siter www.opelragger.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettcgte Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Fristende, men har fått tak i speil, instrumenter og senterkopper... Hvis du har forslag til pris så er det interessant, hadde ikke skadet å hatt noe sånt liggende...takk for responsen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulin Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 tommyostli: Oi oi oi, vil gjerne ha instumenter jeg.... :) Hva skal du ha til pris for dem tror du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyostli Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 bud.. Siter www.opelragger.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg