Gå til innhold

Syting ang. bilforumet.net

Ranger emnet


Awex

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte kanskje noen av dere hadde interesse av denne tråden på be-4-you.com

 

 

Er forumet virkelig så ille som denne fyren vil ha det til? I en diskusjon er det alltid to sider, og hvis en tråd stenges fordi den har sporet ut til å bli en diskusjon, vil naturligvis en av de to partene bli sure... men å dra den så langt som enkelte gjør, det fatter jeg helt enkelt ikke poenget med. Noen skjønner rett og slett ikke at nok er nok, selv om de har resten av verden mot seg. Jeg kunne gjerne sammenlignet med Saddam Hussein, som er av den samme typen, men jeg skal la være... Ooops, jeg har jo gjort det allerede! :D

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by aWeX

Jeg tenkte kanskje noen av dere hadde interesse av denne tråden på be-4-you.com

 

 

Er forumet virkelig så ille som denne fyren vil ha det til? I en diskusjon er det alltid to sider, og hvis en tråd stenges fordi den har sporet ut til å bli en diskusjon, vil naturligvis en av de to partene bli sure... men å dra den så langt som enkelte gjør, det fatter jeg helt enkelt ikke poenget med. Noen skjønner rett og slett ikke at nok er nok, selv om de har resten av verden mot seg. Jeg kunne gjerne sammenlignet med Saddam Hussein, som er av den samme typen, men jeg skal la være... Ooops, jeg har jo gjort det allerede! :D

 

Jeg vil vel faktisk si at folk er direkte flinke til å moderere seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At slike tråder blir sletta istedet for stengte er egentlig den største tabben. Men det skrev også mrhappy på b4u..

 

Synes det meste har bedret seg her, etter at alt det der unødvendige pisspreiket begrenset seg endel! :)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol Den fyren klarer og irritere på seg en stein, og spredde stort sett negativ omtale om det han klarte her inne. Han er vel en av de mest kjente sutrekoppene noensinne i "miljøet vårt" og har stelt i stand slikt bråk på samtlige eksisterende forum i landet, skal jeg tro det jeg blir fortalt av folk. Det kan virke som enkelte logger seg på internet for å få ut aggresjon på et forum. At de orker doh Nå er det hvertfall fred og få her :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår