Gå til innhold

Audi`s nye baby!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by scorpiobabe

så kanskje du skal lære deg og holde kjeft

vil først si grattis som ny bruker av forumet..så vil jeg fortsette med å si: åffer tilte så fælt over en bemerkning om ford?? hehe

nicket tyder på at du er jente..men forumet er ikke rett plass å få ut pms frustrasjonen din..hehe :)

(ta det med ironi) og igjen..velkommen til forumet scorpiobabe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rage

Dette er jo en off roader da, på lik linje med CRV, X3\X5, Rav4, Touareg etc? Eller har jeg misforstått noe nå?

beklager .. er en stor forskjeld på SUV og Off roader

SUver er laget for å kjøre på veier .. Offroader er laget for å kjøregjennom skogen :P

finnes noen "hybrider" som bla X5 .. kan brukes til begge .. Touareg (eller hva den heter) kan også brukes til begge deler..

den der altså Q7 tror jeg er en 100% SUV .. har vel ikke sikklig 4wd girkasse engang :P

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

vil først si grattis som ny bruker av forumet..så vil jeg fortsette med å si: åffer tilte så fælt over en bemerkning om ford?? hehe

nicket tyder på at du er jente..men forumet er ikke rett plass å få ut pms frustrasjonen din..hehe :)

tar det med et smil veit du..har det bare litt morro hehe:D takk:D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke og har aldri vært noe stor fan av Auda...for å si det slik....jeg har ikke forandret mening...denne var skikkelig stygg..

fy og fy..Og her kommer folk og klager på de det nye designet til Bangle? hehe..værste auda har laget noen gang.

-[T]-

Fighting for peace is like fucking for virginity ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

namm

1097404342.5087.jpg

Originally posted by momo

Jeg har på følelsen at denne audien komemr til å dukke opp med spinning wheels og masse pimpgreier på en del rapvideoer etterhvert :rolleyes:

HAHAHAHA Dæven hvor sant det er!

Og Fy så rart det blir.. Meeeen vi digger det! :D

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

Støtter deg i den.

regner med du kjører en ford scorpiobabe:op men ta det litt penere neste gang a. Kommer til å høre mye dritt kasting her

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen hvor mange idioter det er på det her forumet..

Denne Audien var helt kurrant den, og ser den nå så veldig mye værre ut enn sine konkurrenter som Porsche Cayenne, Volvo XC90, VW Touraeg? Dette er SUV'er, som er laga for å kjøre på hytteveier etc.. Ikke til å kjøre på bane med.. Så om den understyrer eller lignende, det gir man seg vel en GOD faen i?

Trur nok prisen blir litt mere enn 500.000.. Varierer litt på motorene da.. Spente på hvilken diesel denne kommer i, om det er noe større enn 2,5tdi... Ellers kommer den vel med 2,7 biturbo'n og sikkert en V8er også..

Dette var hvertfall den fineste SUV'n jeg har sett hittill, men kunne tenkt meg å sett den i en annen farge..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider