westside Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Poster her også, ikke sikkert alle som kan ha peil leser på bmw-forumet... Sliter med at bilen går fort tom for strøm. Når den står over natten er det bare såvidt nok til å dra starteren rundt morgenen etterpå. Dynamoen lader som den skal, og batteriet er bra (har prøvd flere og kjøpte nettopp nytt) Er det noen som vet hva som kan være strømtyven(e) på denne type bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Jeg hadde det samme problemet på gamlebilen, da var det lyset i bagasjerommet som sto på hele tiden. ta av minuspol, sett amperemeter mellom minuspol og jordledning... da skal du ikke ha særlig mer enn 0,x i strømforbruk (klokke, cd minne). Dra så ut sikringa for lamper og om forbruket detter ned så vet du hva det er, slik fant jeg det ut. strømforbuket lå vel på 3 ampere og når jeg tok ut sikringa for lys inni bilen sank det til 0,2 eller noe rundt der..... Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Takker for tipset! skal sjekke i kveld om det kan være dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Kan ikke tenke meg noe annet enn at du har stereo i bilen.. Har du kombla den på tenninga eller utenom? Om du ikke har den på tenninga så står den å trekker strøm konstant! Har erfaring med det :D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg