MrControl Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 jeg vil ha exhaust flamer kit til min m3, og lurte på om noen visste om en url til en slik side. jeg vil ikke ha noen subjektive meninger om hva dere synes for det er ikke spørsmålet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 det er allerede laget en tråd om dette som jeg sa til deg på irc.. det er en søk funksjon her på forumet, bruk den... Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Originally posted by MrControl ..exhaust flamer kit til min m3... thumpsup *Host* Trykk her-----> :D Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Desember 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 vel jeg har kathalysator.. + håpet at det var noe norskt som fantes eller som forhandla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 Ikke så vanskelig å lage selv. Sett inn en gammel bensin dyse og legg ledning til knapp inne i kupeen. Blir det ikke varmt nok til å tenne bensin så sett inn en tennings plugg. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Desember 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 jeg er ikke noe god til å mekke.. selv om dere sikkert synes det er lett;( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg