Bmw320cab Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Hei, har tenkt å trimme Datsunen så da lurer jeg på om noen har montert ic på en slik? Håper på snarlig hjelp... Kan nå meg på 92282399, eller knut@morsk.com Hilsen Knut Åge:confused: Siter Knut Åge Inderberg Bmw E36 320 cab Prosjekt Datsun Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Det er en fordel å montere en slik, har flere små liggendes jeg som passer din bil bra. Holder til ~180hk Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw320cab Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 har du tegninger/beskrivelse på hvor det egner seg å plassere den? Er jo litt trangt... Pris på en grei ic? Siter Knut Åge Inderberg Bmw E36 320 cab Prosjekt Datsun Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 er dette en nissan motor?? litt faka på motoren for jeg lurere på om denne passer i min bil?? har du noen bilder av motoren?? Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw320cab Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 desverre, har ikke d akkurat nå... står i en lekker n12. Står NISSAN TURBO på toppdekselet... Siter Knut Åge Inderberg Bmw E36 320 cab Prosjekt Datsun Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 har en kompis som hadde cossie kjøler i en, og det gikk helt greit! turbo motoren passer i sunnyen!! løp og kjøp.. iallefall samme blokka, for vi har tatt en veiv fra en 1,6, og satt inn i turbomotoren! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw320cab Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 er det ingen som har forslag på montering da? Siter Knut Åge Inderberg Bmw E36 320 cab Prosjekt Datsun Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Du monterer den mellom turbo og innsug slik at luften blir kjølt ned. Kan få en av meg for 400kr? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 så dere er sikker på at denne passer på girkassa på min 88 sunny? vet noen priser? mye hester er det i den? Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw320cab Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 115 hk ved 0.4 bar... Vet ikke hvor det er best å sette ic'n... Siter Knut Åge Inderberg Bmw E36 320 cab Prosjekt Datsun Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg