The cowboy Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 tenkte at siden folket på drifting og volvo forumet har mekket msn liste.. åffer ikke få til en her på V8 oxo :) nå har jeg en god del mailer fra tiligere lister som er hivd ut.. så for å gjøre det enkelt..kan vi ikke sette opp mail og det nicket man bruker! da blir det lettere å skille mellom de man allerede har og de evt nye man får :) min mail: rabbito70@hotmail.com mitt nick: The Cowboy ps: vet jeg ikke har amcar..ennå..men den kommer..hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 hmhm... legger til meg og. mail: anders_505@hotmail.com brukernavn: "pjusken" Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 deg har jeg faktisk allt..hehe.. du er eneste fyren inne på min "amcar-liste" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duck Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Dette er vel kanskje stygg reklame, men kanalen #V8 på efnet ble jo startet for en liten stund siden, og per dags dato er det jeg som "styrer den". Den er jo forsåvidt et godt møtepunkt om folk vil diskutere sine biler og prosjekter evenuelt v8 generelt. Men dette er jo for de som benytter seg av irc da ;) (sorry hvis dette ulovlig reklame (?) eller noe, har ikke sjekka) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 hehe.. vel..om det er det..så driter no jeg i det.. hele poenget med forumet er jo å holde oss orienterte og ha et hyggelig felleskap..er det ikke? men kjører ikke du msn oxo a?? sku likt å hatt ditt navn her og ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duck Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 msn er i bruk her i huset også ja :) er bare det at jeg setter pris på irc iogmed at det er enklere etc :) kaspersen@gmail.com nickname (navn) : christoffer there you go sir! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 StarsN_Stripes@hotmail.com Ligger på flere av de andre listene men :) Originally posted by The cowboy derfor jeg sa at det kan være greit å si hva nicket på msn er oxo..så slipper man å leite gjennom alt og alle bare for å se mailen..hehe :) (y)Dan The Man(y) *noe røl* :P Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by Gran StarsN_Stripes@hotmail.com Ligger på flere av de andre listene men :) derfor jeg sa at det kan være greit å si hva nicket på msn er oxo..så slipper man å leite gjennom alt og alle bare for å se mailen..hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 magnus23@online.no ;) aka Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 MSN:streamliner_kustom@hotmail.com BRUKERNAVN: Stephan (nå i allefall) Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by Duck Dette er vel kanskje stygg reklame, men kanalen #V8 på efnet ble jo startet for en liten stund siden, og per dags dato er det jeg som "styrer den". Den er jo forsåvidt et godt møtepunkt om folk vil diskutere sine biler og prosjekter evenuelt v8 generelt. Men dette er jo for de som benytter seg av irc da ;) (sorry hvis dette ulovlig reklame (?) eller noe, har ikke sjekka) hehe...akkurat derfor jeg opprettet den det da,men jeg fant ut at det var mye bedre med msn'n ;) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70' Chevelle Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 hpoien@frisurf.no Siter 68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE** x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 sånn ja..nå begynner listen å få litt lengde på seg! er bare for flere å hive seg inn om de føler noen tilhørighet til amcar miljøet :D bare husk å legge ved evt nick på msn om du er ute på andre lister fra før av! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaCuda Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 får vel slenge meg med.. ebakka@msn.com brukernavn:Barracuda er uten bil for tiden,men planene er klare... :) Siter 1971 Dodge Challenger Eivind (@v8power.net) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 å det er vel flere enn 8 personer her ute i norge som er på bilforumet,har amcar (evt amcar intressen) og msn!! hehe keep em`coming :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg