Gå til innhold

ennå en msn liste! hehe

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

tenkte at siden folket på drifting og volvo forumet har mekket msn liste.. åffer ikke få til en her på V8 oxo :)

nå har jeg en god del mailer fra tiligere lister som er hivd ut.. så for å gjøre det enkelt..kan vi ikke sette opp mail og det nicket man bruker!

da blir det lettere å skille mellom de man allerede har og de evt nye man får :)

min mail: rabbito70@hotmail.com

mitt nick: The Cowboy

ps: vet jeg ikke har amcar..ennå..men den kommer..hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel kanskje stygg reklame, men kanalen #V8 på efnet ble jo startet for en liten stund siden, og per dags dato er det jeg som "styrer den".

Den er jo forsåvidt et godt møtepunkt om folk vil diskutere sine biler og prosjekter evenuelt v8 generelt.

Men dette er jo for de som benytter seg av irc da ;)

(sorry hvis dette ulovlig reklame (?) eller noe, har ikke sjekka)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StarsN_Stripes@hotmail.com

Ligger på flere av de andre listene men :)

Originally posted by The cowboy

derfor jeg sa at det kan være greit å si hva nicket på msn er oxo..så slipper man å leite gjennom alt og alle bare for å se mailen..hehe :)

(y)Dan The Man(y) *noe røl* :P

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

- 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Duck

Dette er vel kanskje stygg reklame, men kanalen #V8 på efnet ble jo startet for en liten stund siden, og per dags dato er det jeg som "styrer den".

Den er jo forsåvidt et godt møtepunkt om folk vil diskutere sine biler og prosjekter evenuelt v8 generelt.

Men dette er jo for de som benytter seg av irc da ;)

(sorry hvis dette ulovlig reklame (?) eller noe, har ikke sjekka)

hehe...akkurat derfor jeg opprettet den det da,men jeg fant ut at det var mye bedre med msn'n ;)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider