Gå til innhold

justerbare dempere!

Ranger emnet

sassion

Anbefalte innlegg

Heisann... Jeg er nå blitt den stolte eieren av denne blå 320'en!

Den er som dere ser litt for lav for veiene her i norge... Skraper nedi praktisk talt over alt:)

Vurderer å kjøpe justerbare dempere til den framme...

Er det noen som har noen tips om hvilke jeg bør velge?

Kom gjerne med web.adresser til forskjellige butikker som selger det...

Pris hadde også vært supert om noen vet!

Ellers... bare skriv om det er noen som har noen meninger om ett eller annet:-)

556003-bilde1-hel.jpg

556003-bilde6-101_0609.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folka på tuningsspehttp://www.tuningspesialisten.no ordner justerbare dempere til de fleste bilene, men regn med å betale litt (+/- 15000!) Du får det du betaler for ;)

Også har Koni justerbare dempere til endel modeller, din bil er ganske populær så jeg tror de har et "opplegg" for din bil også. Koni-forhandler på nett i Norge er bl.a. Simco De har også ganske bra fagkunnskaper.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javell. Rart at alle de jeg kjenner som har hatt Koni dempere har måttet byttet den innen et år etter de var nye.

Har også snakket med mange på diverse treff og nesten alle har samme erfaring med koni. De har dårlig kvalitet, men er alltid noen som er fornøyd. Finnes ingen regel uten untak.

Jeg har heldigvis aldri hatt Koni på noen av mine biler pga all den negative omtalen folk gir.. Demperene er sikkert gode så lenge de varer..

Ville bare dele min erfaring med Koni..

Lykket til med demper valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I BMW kretsene får Koni dårlig omtale pga kort levetid.. Bilstein er det de fleste sverger til...

Om du skal ha billig og bra, så er FK Automotive et bra alternativ.. Aldri hørt noe galt om FK og de har 60/40 senkesett med dempere og fjærer til E36 for 4000kr, justerbart til rundt 9000kr...

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Solid Audio

Javell. Rart at alle de jeg kjenner som har hatt Koni dempere har måttet byttet den innen et år etter de var nye.

Har også snakket med mange på diverse treff og nesten alle har samme erfaring med koni. De har dårlig kvalitet, men er alltid noen som er fornøyd. Finnes ingen regel uten untak.

Jeg har heldigvis aldri hatt Koni på noen av mine biler pga all den negative omtalen folk gir.. Demperene er sikkert gode så lenge de varer..

Ville bare dele min erfaring med Koni..

Lykket til med demper valget.

Enig der...jeg hadde valgt Bilstein....

sassion: kjøp ikke bare framme når du første skal kjøpe....når du har en så pen bil så kjøp bak også

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider