LeifPer Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 hei, jeg syns jeg har sett ett par bilder av en golf 2 med angel eyes, men jeg finner ikke bildene igjen. er det noen her som vet hvilke bilder jeg mener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=38518&highlight=angel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 jeg har bestil meg angel eyes på golf II kan sende deg noen bilder, hvis du er int. etter at jeg har montert de! Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Hvor bestilte du de hen, og hvor mye gir du? :) Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg